The Rolling Stones

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik vrees ook die galmbak in Amsterdam. Vorige Europese tour zat Nederland er niet bij maar kan mij nu niet voorstellen dat we wederom overgeslagen geslagen worden.

Vergeet niet dat Nederland het eerste land was dat ze buiten Engeland optraden. Goed, optreden duurde maar een kwartier en de boel werd kort en klein geslagen daar in Scheveningen.

Ze hebben daarom een behoorlijke binding met ons land en ze hebben hier op de Herengracht een brievenbus firma zitten voor de geldstromen.

Plaatsen worden verdeeld in verschillende vakken. Benieuw of het Nederlands volk die achterlijke prijzen die in de VS worden gehanteerd gaat betalen. Meen mij te herinneren dat Stuttgard de prijzen naar beneden brachten om het vol te krijgen. Was zelf nog in Dublin die tour van 2018 en in het begin was het net half vol. Vreemd genoeg later helemaal vol.
Ik kan hun populariteit vandaag de dag moeilijk inschatten. Er zullen er genoeg zijn die denken dat dit de laatste keer zal zijn dus gewoon een kaartje kopen. Een Arena kunnen ze denk ik nog wel vullen al ben ik ook geen fan van die locatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Volgens wel ingelichte bronnen op IORR staan er ook concerten op de agenda voor Latijns Amerika maar dan pas op het einde van het jaar. Geruchten volop de laatste dagen...
December Zuid Amerika, uit zeer betrouwbare bron ;)

1645533903068.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Amsterdam Arena, Goffertpark, Malieveld, PP terrein, Gelredome. Doe eens een gok.......
ik gok op outdoor in 2022.

Groningen zit volgens mij vol qua vergunningen voor Stadspark.
Goffertpark gaat imo die laatste vergunning dag met Macca terug aankondigen.
Megaland vergunning was voor Springsteen.

Ik denk dat rond de tijd dat Anouk op Malieveld staat, in de gaten gehouden moet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Jackflash27

Playlistbediener
4 feb 2017
47
34
Ik vrees ook die galmbak in Amsterdam. Vorige Europese tour zat Nederland er niet bij maar kan mij nu niet voorstellen dat we wederom overgeslagen geslagen worden.

Technisch gezien was de 2017 en 2018 tour dezelfde (No Filter), dus ik vind niet dat we 'overgeslagen' zijn. In 2018 zijn voornamelijk landen aan de beurt gekomen die in 2017 er nog niet bij zaten. Maar goed, dit jaar zal Nederland niet overgeslagen worden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Waarom niet? Glasto is stijf uitverkocht, RS verkopen hun show vast ook wel uit binnen de minuut.
Wat dacht je van het publiek? Wordt daar dan helemaal geen rekening meer mee gehouden? Velen zullen Macca en The Rolling Stones wel willen zien.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.628
Wat dacht je van het publiek? Wordt daar dan helemaal geen rekening meer mee gehouden? Velen zullen Macca en The Rolling Stones wel willen zien.
Ja maar denk dat je dat altijd een beetje hebt met headliners die op Glastonbury spelen, een festival waarvoor je meestal een ticket hebt voor er een naam bekend is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Wat dacht je van het publiek? Wordt daar dan helemaal geen rekening meer mee gehouden? Velen zullen Macca en The Rolling Stones wel willen zien.
Publiek heeft tot en met begin maart de tijd om de deposit te betalen. Als ze liever naar the Rolling Stones willen kunnen ze hun kaartje aan Glasto teruggeven. Al lijkt de kans me sterk dat veel mensen dat zullen doen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.149
Publiek heeft tot en met begin maart de tijd om de deposit te betalen. Als ze liever naar the Rolling Stones willen kunnen ze hun kaartje aan Glasto teruggeven. Al lijkt de kans me sterk dat veel mensen dat zullen doen.
Dan moet die aankondiging wel voor begin maart komen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.484
6.151
Tja, als je kaarten voor Glastonbury koopt weet je dat je dat weekend niet naar een los concert kan toch. Is sowieso altijd een beetje een gok. :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Normaal gezien zullen ze dit ook niet op dezelfde dag zetten denk ik eerlijk gezegd. Maar door corona is alles overvol en gaan er veel weer op tour. Zoiets ga je deze zomer nog zien maar zal volgend jaar niet meer gebeuren...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Pearl Jam trekt zich terug en de Rolling Stones vervangen ze op Pinkpop

En baal dat de wekker gaat ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken