Ik kan hun populariteit vandaag de dag moeilijk inschatten. Er zullen er genoeg zijn die denken dat dit de laatste keer zal zijn dus gewoon een kaartje kopen. Een Arena kunnen ze denk ik nog wel vullen al ben ik ook geen fan van die locatie.Ik vrees ook die galmbak in Amsterdam. Vorige Europese tour zat Nederland er niet bij maar kan mij nu niet voorstellen dat we wederom overgeslagen geslagen worden.
Vergeet niet dat Nederland het eerste land was dat ze buiten Engeland optraden. Goed, optreden duurde maar een kwartier en de boel werd kort en klein geslagen daar in Scheveningen.
Ze hebben daarom een behoorlijke binding met ons land en ze hebben hier op de Herengracht een brievenbus firma zitten voor de geldstromen.
Plaatsen worden verdeeld in verschillende vakken. Benieuw of het Nederlands volk die achterlijke prijzen die in de VS worden gehanteerd gaat betalen. Meen mij te herinneren dat Stuttgard de prijzen naar beneden brachten om het vol te krijgen. Was zelf nog in Dublin die tour van 2018 en in het begin was het net half vol. Vreemd genoeg later helemaal vol.