The Rolling Stones

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Zegut doet ondertussen ook nog een duit in het zakje door op Twitter te hinten naar een concert van de Rolling Stones in Parijs in juli.......
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Nee, ging om een concert in Gelredome. Vermoedelijk Paul McCartney….
nou, dat ging over een aankondiging eind januari.

26 januari heeft Gelredome voor 25 mrt, 26 mrt , 31 mrt en 1 april 2023 Snollebollekes aangekondigd (25 en 26 mrt extra shows)
Ik kan me niet anders voorstellen, achteraf, dat dat het daadwerkelijk was waar die Gelredome aankondiging over ging.

(wat betreft Macca, volgens mij zou hij 2020 op Goffertpark staan en hebben die ook nog voor 1 dag 'vergunning' over.. meen ik)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
nou, dat ging over een aankondiging eind januari.

26 januari heeft Gelredome voor 25 mrt, 26 mrt , 31 mrt en 1 april 2023 Snollebollekes aangekondigd (25 en 26 mrt extra shows)
Ik kan me niet anders voorstellen, achteraf, dat dat het daadwerkelijk was waar die Gelredome aankondiging over ging.

(wat betreft Macca, volgens mij zou hij 2020 op Goffertpark staan en hebben die ook nog voor 1 dag 'vergunning' over.. meen ik)
Had die Kim het niet over een hele grote act? Dan zal het de Snollebollekes toch niet zijn zeker…..……………?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Had die Kim het niet over een hele grote act? Dan zal het de Snollebollekes toch niet zijn zeker…..……………?
Als ik me niet vergis was het "We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een grote show in het Gelredome die waarschijnlijk in januari wordt aangekondigd."
grote show, niet perse grote act... en aangekondigd in GelreDome in januari.
ik ben bang dat dat het idd is hoor
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
104
89
Is de vergunning voor een concert op 12 juni in Landgraaf wat eigenlijk voor Bruce Springsteen zou zijn nog beschikbaar? Misschien kunnen ze die gebruiken voor de Rolling Stones?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Is de vergunning voor een concert op 12 juni in Landgraaf wat eigenlijk voor Bruce Springsteen zou zijn nog beschikbaar? Misschien kunnen ze die gebruiken voor de Rolling Stones?
Goeie vraag, vergunning is natuurlijk aangevraagd vanwege Springsteen. Geen idee of ze die vergunning dan mogen gebruiken voor een andere artiest op dezelfde datum...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Volgens wel ingelichte bronnen op IORR staan er ook concerten op de agenda voor Latijns Amerika maar dan pas op het einde van het jaar. Geruchten volop de laatste dagen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Volgens wel ingelichte bronnen op IORR staan er ook concerten op de agenda voor Latijns Amerika maar dan pas op het einde van het jaar. Geruchten volop de laatste dagen...
als er iets aangekondigd gaat worden, zal het niet heel lang meer wachten zijn, zou je kunnen concluderen....
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik vrees ook die galmbak in Amsterdam. Vorige Europese tour zat Nederland er niet bij maar kan mij nu niet voorstellen dat we wederom overgeslagen geslagen worden.

Vergeet niet dat Nederland het eerste land was dat ze buiten Engeland optraden. Goed, optreden duurde maar een kwartier en de boel werd kort en klein geslagen daar in Scheveningen.

Ze hebben daarom een behoorlijke binding met ons land en ze hebben hier op de Herengracht een brievenbus firma zitten voor de geldstromen.

Plaatsen worden verdeeld in verschillende vakken. Benieuw of het Nederlands volk die achterlijke prijzen die in de VS worden gehanteerd gaat betalen. Meen mij te herinneren dat Stuttgard de prijzen naar beneden brachten om het vol te krijgen. Was zelf nog in Dublin die tour van 2018 en in het begin was het net half vol. Vreemd genoeg later helemaal vol.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken