The Rolling Stones

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Nu zou het natuurlijk ook nog Paul McCartney kunnen zijn. Die heeft er al vaker gestaan..... ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Nu zou het natuurlijk ook nog Paul McCartney kunnen zijn. Die heeft er al vaker gestaan..... ?
ik ga er van uit dat GelreDome aankondiging over Stones gaat.
(het 12 juni gerucht over Springsteen ging al eerder rond)
Stones stonden 2017 in ArenA en GelreDome, denk dat dat een goeie gok is voor GelreDome in 2022.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Ik verwacht nog steeds een show in Nederland komende zomer. Gelredome wellicht?

"Talking about Watts, who died aged 80 in August, Wood said it meant a lot to them that he gave him their blessing to carry on touring and use Steve Jordan in his place on drums. The Rolling Stones hope to play a summer tour this year."

https://apnews.com/article/entertai...jagger-6d26cd089f9e111e8afcad8ea7760506?4QrrR
Een insider op het RS forum meld nu het volgende: The tour is set to start early summer. UK and a few other shows in Europe.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Een insider op het RS forum meld nu het volgende: The tour is set to start early summer. UK and a few other shows in Europe.
via IORR dus
The tour is set to start early summer. UK and a few other shows in Europe.

en nu ook "Tour 2022 rumors" topic , top sticky
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
via IORR dus
The tour is set to start early summer. UK and a few other shows in Europe.

en nu ook "Tour 2022 rumors" topic , top sticky
Bij die "a few others shows in Europe" zal TW Classic 2 wel bij zitten gok ik. De Werchter Classic 2-geruchten en Rolling Stones-geruchten lijken langzaam maar zeker samen te vloeien :)
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Mick Jagger zet vakantie foto's op instagram met de tekst: a little down time before things get busy!

Dus binnenkort tournieuws??
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Standaard GIFje maar doen dan?
Its Happening The Office GIF by NBC
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
151
95
inmiddels nog meer stress op iorr;

een link naar een site die personeel zoekt voor 25 juni 2022 BST Hydepark; Rolling Stones 1
( 3 Juli is een optie voor RS2 )

De URL is echte een oude voor Pearl Jam 2020, de foto die erbij staat is voor Elton John op de 24e

Hydepark heeft echter vergunning voor 7 grote concerten en die zitten vol.
Extra vergunningen zal niet gemakkelijk zijn, omwonenden verzetten zich al jaren tegen de concerten.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
inmiddels nog meer stress op iorr;

een link naar een site die personeel zoekt voor 25 juni 2022 BST Hydepark; Rolling Stones 1
( 3 Juli is een optie voor RS2 )

De URL is echte een oude voor Pearl Jam 2020, de foto die erbij staat is voor Elton John op de 24e

Hydepark heeft echter vergunning voor 7 grote concerten en die zitten vol.
Extra vergunningen zal niet gemakkelijk zijn, omwonenden verzetten zich al jaren tegen de concerten.
ja er is een link, maar nog niet actief https://www.bst-hydepark.com/events/detail/57
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Het zou zomaar kunnen dat dit die grote act is waarvoor nog een aankondiging zou komen in het Gelredome.... Al zou dat ook McCartney kunnen zijn. Maar ik zie de Rolling Stones ook wel in het Gelredome staan. Hoeveel kunnen er daar in? 40.000?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.686
Het zou zomaar kunnen dat dit die grote act is waarvoor nog een aankondiging zou komen in het Gelredome.... Al zou dat ook McCartney kunnen zijn. Maar ik zie de Rolling Stones ook wel in het Gelredome staan. Hoeveel kunnen er daar in? 40.000?
Dacht ik eerst ook, alleen toen dacht ik dat die met gemak een ArenA vullen, dus hoe realistisch is het Gelredome dan?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.703
1.860
Dacht ik eerst ook, alleen toen dacht ik dat die met gemak een ArenA vullen, dus hoe realistisch is het Gelredome dan?
Zit wat in. Ik denk dat de Stones net wat meer kaarten verkopen dan een McCartney. Dus dan zal die wel voor het Gelredome zijn en dan zullen de Stones als ze NL aandoen wel in de Arena Goffertpark of Malieveld staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Het zou zomaar kunnen dat dit die grote act is waarvoor nog een aankondiging zou komen in het Gelredome.... Al zou dat ook McCartney kunnen zijn. Maar ik zie de Rolling Stones ook wel in het Gelredome staan. Hoeveel kunnen er daar in? 40.000?
dat was Snollebollekes, die werden eind januari aangekondigd voor een 2023 (extra)show

https://www.snollebollekesliveinconcert.nl/
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken