The Rolling Stones

Een tour juich ik zeker toe. Maar laat ze toch alsjeblieft niet naar Nederland komen in juni. Juni is vol genoeg!!!! :p

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik heb helemaal geen zin in de zomer zo... Veel te druk.
Zoals volgens mij iemand van Mojo onlangs al zei in een interview, het aanbod is overweldigend voor 2022/2023.
Als je ziet wat er allemaal al aangekondigd is en wat er nog gaat komen waar bv nog geen datum van is in NL of acts die nog een tour moeten aankondigen. Om nog maar wat te noemen voor de komende 2 jaar.
RS
The Weeknd
Springsteen
Eagles
Bon Jovi
Muse
David Gilmour
Florence and the Machine
Taylor Swift
Roger Waters
Post Malone
Queens of the Stone age
AC/DC
Depeche Mode.
Coldplay
Adele
John Mayer
Dit heeft allemaal nog geen datum in NL en ik durf te wedden dat ze allemaal langs komen in 2022 of 2023 en dan vergeet ik nog wel wat grote namen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en rhcp
Zoals volgens mij iemand van Mojo onlangs al zei in een interview, het aanbod is overweldigend voor 2022/2023.
Als je ziet wat er allemaal al aangekondigd is en wat er nog gaat komen waar bv nog geen datum van is in NL of acts die nog een tour moeten aankondigen. Om nog maar wat te noemen voor de komende 2 jaar.
RS
The Weeknd
Springsteen
Eagles
Bon Jovi
Muse
David Gilmour
Florence and the Machine
Taylor Swift
Roger Waters
Post Malone
Queens of the Stone age
AC/DC
Depeche Mode.
Coldplay
Adele
John Mayer
Dit heeft allemaal nog geen datum in NL en ik durf te wedden dat ze allemaal langs komen in 2022 of 2023 en dan vergeet ik nog wel wat grote namen.
Stromae
Paul McCartney
System of a Down
Foo Fighters
Arctic Monkeys
Mark Knopfler zal vast wel weer komen.
The Cure
Kings of Leon (inhalen)
Snow Patrol (inhalen)
Aerosmith (als tegenhanger van hun exclusieve Benelux show van 2022)
Nickelback

Veel moois. Maar dan ga ik toch een keer aan m'n centen denken...

• Leuk
Waarderingen: rhcp
Stromae
Paul McCartney
System of a Down
Foo Fighters
Arctic Monkeys
Mark Knopfler zal vast wel weer komen.
The Cure
Kings of Leon (inhalen)
Snow Patrol (inhalen)
Aerosmith (als tegenhanger van hun exclusieve Benelux show van 2022)
Nickelback

Veel moois. Maar dan ga ik toch een keer aan m'n centen denken...
Het is eigenlijk niet normaal ?

• Leuk
David Gilmour

Roger Waters
Zijn er aanwijzingen naar een mogelijke tour van David dan?

Roger zou ik nog graag voor de 3e keer willen zien. Maar het zou het helemaal afmaken als ik David ook nog een keer live kan zien.

Edit: off topic, sorry. Dacht dat het in concert aankondiging stond

Laatst bewerkt:
RS
The Weeknd
Springsteen
Eagles
Bon Jovi
Muse
David Gilmour
Florence and the Machine
Taylor Swift
Roger Waters
Post Malone
Queens of the Stone age
AC/DC
Depeche Mode.
Coldplay
Adele
John Mayer
Op 3 namen na allemaal op mijn must see lijst. Het is niet normaal wat er allemaal te zien is komende 2 jaar. Maar we kunnen allemaal deze 2 (bijna) Festival- en concertloze jaren goed inhalen zo!

Zijn er aanwijzingen naar een mogelijke tour van David dan?

Roger zou ik nog graag voor de 3e keer willen zien. Maar het zou het helemaal afmaken als ik David ook nog een keer live kan zien.

Edit: off topic, sorry. Dacht dat het in concert aankondiging stond
Even off topic. Roger Waters komt met zijn tour in 2023 naar Europa. Is nog niet bevestigd maar hij noemt het zelf zijn farewell tour en na volgend jaar zomer Amerika te hebben aangedaan komt hij in de zomer van 2023 naar Europa is de verwachting.
David Gilmour heeft recent aangegeven bezig te zijn met een nieuwe album. Hij wil ook hierna op tour enkel wil hij dit niet doen zonder nieuwe muziek. Op zn vroegst verwacht ik hem ook in 2023

• Leuk
vandaag de laatste US gig...

vast maar de wekker zetten voor de EU touraankondiging

• Leuk
Waarderingen: PJ
eind januari aankondiging voor GelreDome?

Kim is eindverantwoordelijk en ook de persoon die het telefoontje van een agent krijgt als het misgaat. Ze is dus volledig op de hoogte van alles wat er speelt op de andere afdelingen. ‘We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een grote show in het Gelredome die waarschijnlijk in januari wordt aangekondigd. Dan wil ik voor we met kerstreces gaan nog even met alle disciplines bij elkaar komen en overleggen hoe we het aan gaan pakken.’
festileaks.com/2022/01/kim-bloem-is-boeker-en-promotor-bij-mojo-wij-staan-helemaal-onderaan-de-ladder/

ik ga heb het vermoeden dat dit The Stones worden met ook een aankondiging van een show in Belgie (misschien ook wel Werchter zelfs)

• Leuk
eind januari aankondiging voor GelreDome?

Kim is eindverantwoordelijk en ook de persoon die het telefoontje van een agent krijgt als het misgaat. Ze is dus volledig op de hoogte van alles wat er speelt op de andere afdelingen. ‘We zijn nu bijvoorbeeld bezig met een grote show in het Gelredome die waarschijnlijk in januari wordt aangekondigd. Dan wil ik voor we met kerstreces gaan nog even met alle disciplines bij elkaar komen en overleggen hoe we het aan gaan pakken.’
festileaks.com/2022/01/kim-bloem-is-boeker-en-promotor-bij-mojo-wij-staan-helemaal-onderaan-de-ladder/

ik ga heb het vermoeden dat dit The Stones worden met ook een aankondiging van een show in Belgie (misschien ook wel Werchter zelfs)
Zou ook nog AC/DC kunnen zijn?

• Leuk
Roger Waters tourt komende zomer in Amerika. Zou zomaar kunnen dat hij nov dec naar Europa komt al kan dat ook nog in 2023 zijn.

Users who are viewing this thread