The Rolling Stones

Mooi , dat zal wel hun laatste tour zijn neem ik aan. En zonder Charlie toch niet echt meer de Stones.Maar goed misschien nog 1x genieten.

ik zal alvast 10 computers klaar zetten om kaartjes in Brussel te bemachtigen

hype!

rolling stones kiss GIF

Ben ook wel eens benieuwd naar de prijzen.... Zal desondanks toch snel uitverkocht zijn vrees ik....
Ik ook. Maar een optreden schijnt ca 8 miljoen dollar op te moeten leveren, dat is 7,2 miljoen euro.
Snelle rekensom: 7.200.000 / 55.500 tickets = 129 euro.

Dat zal een vanaf prijs zijn. En dan vergeet ik de 12% voor ticketmaster nog......

Ik ook. Maar een optreden schijnt ca 8 miljoen dollar op te moeten leveren, dat is 7,2 miljoen euro.
Snelle rekensom: 7.200.000 / 55.500 tickets = 129 euro.

Dat zal een vanaf prijs zijn. En dan vergeet ik de 12% voor ticketmaster nog......
Denk dat het ook niet zo'n vaart zal lopen. 2017 Gelredome was (vanaf) €104,50, ArenA vanaf €82,50.

Dat er niks gepland staat maakt niks uit.

Het is vaker gebeurd: uitverkocht Ziggo, Afas en een soort Melkweg daarnaast plus een uitverkochte interland.

Je kon daarna probleemloos naar huis. Eerlijk is eerlijk, de infrastructuur is prima rondom dat gebied.
Klopt, ik ben met mijn vrouw naar Katy Perry geweesr in een uitverkochte Ziggo, tegelijk waren de Toppers met 60.000 man bezoek in de Arena (wat een verschrikkelijke nachtmerrie is dat, maar de sfeer buiten was top) en de Afas was ook uitverkocht. Enorme chaos met parkeren, dat weet ik nog wel...

Denk dat het ook niet zo'n vaart zal lopen. 2017 Gelredome was (vanaf) €104,50, ArenA vanaf €82,50.
Even off topic, ik zat net nog even naar Gaga te kijken voor t vrouwke, 112 euro voor een staanplaats. Vind dit echt absurd en laat het daarom voorbij gaan, ik had op een tientje of 8 gerekend. Het loopt ook niet storm, geen wachtrij in ieder geval. Of ligt dit aan ticketmaster en hebben ze daar nu voldoende capaciteit om veel transacties tegelijk te verwerken?

Even off topic, ik zat net nog even naar Gaga te kijken voor t vrouwke, 112 euro voor een staanplaats. Vind dit echt absurd en laat het daarom voorbij gaan, ik had op een tientje of 8 gerekend. Het loopt ook niet storm, geen wachtrij in ieder geval. Of ligt dit aan ticketmaster en hebben ze daar nu voldoende capaciteit om veel transacties tegelijk te verwerken?
Inderdaad, belachelijke prijzen. Mijn dochter van 15 had graag weer naar Gaga gegaan, maar dit gaat een stukje te ver.
Daarom zou het mij niets verbazen als The Stones de 130 euro aan gaan tikken. De verhoging van ticketmaster (van 10% per ticket naar 12%) tikt ook lekker aan....

de golden circle en de meet en greet en vip plaatsen daar verdienen ze hun boterham aan he, die gaan best wel pittig zijn.
Ik hoop ergens dat gewone plaatsen onder de 100 kunnen blijven.

Wij hadden zo een golden circle ticket voor TWC en stonden aan de catwalk.

Telkens als er een muzikant op de catwalk kwam, werden die monitoren aangelegd, maar dan enkel met het instrument in kwestie.
Dat was dus verschrikkelijk qua geluidskwaliteit, omdat die mannen dus niet met in ears spelen.
Dus de duurste plaatsen zijn dus niet per se de beste….

Ik twijfelde bij die foto eerlijk gezegd echt of het photoshop was, Studio Brussel kennende zou het kunnen.

Users who are viewing this thread