Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb het album ge-preorderd en pre-sale code gekrgen voor de concerten........Ik mag hopen dat die code ook gaat gelden voor de Shows buiten de US/UK en Ierland. Anders zou ik me flink bekocht voelen
Ik heb het album ge-preorderd en pre-sale code gekrgen voor de concerten……..Ik mag hopen dat die code ook gaat gelden voor de Shows buiten de US/UK en Ierland. Anders zou ik me flink bekocht voelen
Dat zal dan zijn voor indoor concerten want ik kan me niet voorstellen dat die code ook geld voor festivals. Misschien een gekke gedachte maar mogelijk doen ze komende zomer enkel wat festivals en vanaf zeg maar oktober een arena tour door Europa en de VS?
Ik heb even gezocht, zie de link voor meer info maar de code word in juni verstuurd en geld voor de gehele komende Europese tour.
https://www.bol.com/nl/cms/entertainment/Snow-Patrol-Actievoorwaarden.pdf
Wel ze spelen een besloten concert voor Ziggoklanten. Dus dat zal Ziggodome wel worden. Vvk zal na Juni zijn ivm toesturen van het album. Als je het album voor de tijd ruilt krijg je bij bol geen code voor de presale.
Sterker, ik denk dat het zo uitverkocht is en er een tweede show bijkomt. Ze waren echt groot hier en Nederland en al 6 jaar geen zaalshow meer. Dat gaat wel verkopen.
Sterker, ik denk dat het zo uitverkocht is en er een tweede show bijkomt. Ze waren echt groot hier en Nederland en al 6 jaar geen zaalshow meer. Dat gaat wel verkopen.
Ik ga wel naar Brussel. Ticketservice België is vele malen beter te bereiken. Je komt niet in een wachtrij. Ik verwacht dat de Ziggo ook vlug is uitverkocht in tegenstelling tot Vorst...