Rw meeting 2015

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Wat we ook doen er moet echt wel iemand met een bord ofzo gaan staan anders vind niemand elkaar. Kijk naar de Pinkpop meeting, daar stonden mensen ook vlak naast elkaar zonder het te weten.

Zorg ik wel voor, als er uiteraard genoeg mensen willen komen. Ziet er wel naar uit. Zoals Sam al zei. straks even handig om een lijstje te maken van wie er kunnen en willen :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
548
Misschien kom ik ook nog wel even langs lopen. Tijdens Damien Marley lijkt me in dat geval wel een mooi tijdstip!

(Bedenk wel dat je met de reïncarnatie van zijn vader te maken hebt, mijn geboortedatum is 11-5-1981, look it up! :))
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Dat is wel handig om te weten Dave! Jij kan dus zo een half uurtje later komen ^^
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
– JB.
– Gloeilamp
- Black Lies

Clashfinder, heb alleen even de zekerheidjes ingekleurd hoor. Ik ga niet alles lopen plannen.

Sam is trouwens al een lopend bord met zijn hanenkam stel ik me zo voor, dus als die erbij is komt het ook wel goed haha.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
– JB.
– Gloeilamp
– Black Lies
Clashfinder, heb alleen even de zekerheidjes ingekleurd hoor. Ik ga niet alles lopen plannen.

Sam is trouwens al een lopend bord met zijn hanenkam stel ik me zo voor, dus als die erbij is komt het ook wel goed haha.

Ik durf me vrijwel zeker aan te melden. als ik op het terrein ben zal ik er zijn. School kan alleen nog een beetje flauw doen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
– JB.
– Gloeilamp
– Black Lies

Clashfinder, heb alleen even de zekerheidjes ingekleurd hoor. Ik ga niet alles lopen plannen.

Sam is trouwens al een lopend bord met zijn hanenkam stel ik me zo voor, dus als die erbij is komt het ook wel goed haha.

Laat ik mijn kilt aantrekken, kan niet meer missen dan!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Indien hier mensen ook Festileaks stickers willen ontvangen ter herkenbaarheid: stuur me uiterlijk morgen om 15:00 uur een berichtje met je naam- en adresgegevens.
 

PasQuality

Playlistbediener
15 jun 2015
30
0
Ik ben nog niet heel lang lid hier (al lees ik wel al jaren mee), maar het lijkt mij gezellig om een biertje te komen drinken. Afhankelijk van tijdstip (en mijn vrienden) natuurlijk.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb een berichtje gezien dat ook dit jaar die blauwe vogels op het terrein aanwezig zijn. Dat kunnen we dan wel aanhouden als meeting spot tijdens Damian Marley? Of hadden we al een andere spot?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Heb een berichtje gezien dat ook dit jaar die blauwe vogels op het terrein aanwezig zijn. Dat kunnen we dan wel aanhouden als meeting spot tijdens Damian Marley?

Is goeie, stickers zijn binnen in elk geval!!

1zlakcj.jpg
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Ok guys, heb er superveel zin.
De meeting point is iets veranderd, aangezien ik niet 100% zeker weet of die blue birds er weer staan en vooral omdat er ook een aantal Festileaks redactie mensen erbij zullen zijn. Die willen ook elkaar even tegengekomen en vinden het ook zeker leuk om even met jullie praten. En denk dat dat ook vice versa is :D

De meeting, nog steeds na DCFC en vlakbij de Merchandise stand zijn, omdat mensen van verschillende locaties zullen komen. Ik weet het, het is daar druk, maar er zal iets herkenbaars zijn, dus kijk goed rond. Als het goed is heb ik ook de stickers binnen :) Tot Vrijdag!

259kif5.jpg


 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Prima, ik zal er zijn. De hanenkam zal tegen die tijd blond geverfd zijn, dus mochten jullie iemand met dat kenmerk zien en ik zie jullie niet: geef maar een gil!

Afgelopen weekend Jeroen en Mink al tegengekomen op BKS, dus ik zal jullie wel herkennen denk ik.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben er bij!
Ik had vernomen via de Werchter facebook dat de vogeltjes aanwezig zullen zijn. Maar ik denk dat een blonde hanenkam ongeveer even zeldzaam is als een paar meter hoge blauwe vogeltjes dus dat moet helemaal goed komen. Ik zal ook een stickertje opplakken. Verdere kenmerken nog altijd de kekke sokjes.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Top, ik ben er zeker bij. Kan wel ietsje later zijn omdat ik van plan ben redelijk vooraan te staan bij Death Cab.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Top, ik ben er zeker bij. Kan wel ietsje later zijn omdat ik van plan ben redelijk vooraan te staan bij Death Cab.

Ik denk meerdere van ons, ik zal daar al eens leuk rondzwaaien met een zo'n DeMorgen bordje :)

Mocht je trouwens een lul zien lopen met Zac Efron op zijn rug, dat ben ik dan....
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Hahaha:

642x999_7831672.jpg


http://www.demorgen.be/muziek/ons-rapport-hoe-goed-was-werchter-werkelijk-a2379401/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken