RW Festileaks Meeting

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Misschien kom ik ook wel even buurten! Hangt er een beetje vanaf waar en wanneer jullie afspreken. Ik hou het in de gaten!
Als jullie een 32-jarige erbij tenminste niet erg vinden :wink:

Damn, dat is gewoon Jesse x2... Toen jij net geboren was, zat ik al kacheltje lam in de kroeg!

Ok, laatste edit: ik mag niet liegen over mijn leeftijd. Tijdens RW14 ben ik inmiddels 33...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik zal kijken of ik erbij kan zijn, als jullie een 16-jarige erbij tenminste niet erg vinden
icon_smile.gif

No problemo lijkt mij, ik ben ook nog niet zolang 18 :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Jessefeyaerts wrote:</div>
Ik zal kijken of ik erbij kan zijn, als jullie een 16-jarige erbij tenminste niet erg vinden
icon_smile.gif



No problemo lijkt mij, ik ben ook nog niet zolang 18
icon_smile.gif

17-jarige hier ;), en volgens mij wordt hier niet gedaan aan leeftijdsdisctriminatie. Leuke bijkomstigheid: alcoholleeftijd in België is 16, dus dat zal ook geen probleem zijn :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
weet nou niet precies waar ik bij hoor met mijn 20 jaar... dus ik zal visdave gerusstellen. Jesse x2 is ook 40 :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Best veel jonge mensen hier. Maar ik ben met m'n 24 lentes ook nog jong natuurlijk. Misschien wil ik wel mee-meeten. :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
Net een ruime week 18 :)

Temp. Movement en Reignwolf zijn beide leuk, maar niet vooraan in het weekend. Dat lijkt me nog steeds wel het leukste. Miles Kane, iemand? Dan kunnen we later altijd ook nog bij andere dingen afspreken...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Oke jongens eindelijk is dat schema er! Meeten lijkt me het leukste op de eerste dag. Ik ga als eerste naar Radkey op de main. Wellicht dat we of wel daarvoor of wel daarna ergens meeten. Ben zelf nog nooit op RW geweest dus waar je het beste kunt afspreken weet ik niet dat laat ik dan aan jullie over.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Ik ben met een aantal Rock Werchter maagden, dus ik ga me niet meteen bij het eerste optreden van de groep afscheiden. Bovendien vind ik de donderdag verder zo sterk bezet dat de meesten van ons aan het rondrennen zijn... :)

De kans is groter dat ik erbij ben als jullie op vrijdag iets afspreken. Bij The Strypes misschien?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
We kunnen ook elke dag doen zoals ze bij Pinkpop ook doen. Of ik ook elke dag kom weet ik nog niet, ligt er wellicht aan hoe gezellig het is ;)

Maar The Strypes staat ook op mijn planning iig.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
tja, ik ben de eerste dag altijd heel vroeg op het terrein. heb ik mijn bandje lekker snel. en lekker vers gras. dus Radkey zou kunnen. vind ik niet zo heel boeiend dus een goede meet time. al snap ik wel dat het raar is als je de eerste keer naar RW gaat ;)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.961
538
Voor de duidelijkheid: ik ben zelf niet voor het eerst op Werchter (dit wordt mijn 5e), maar een groot deel van onze groep wel...
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik ga het eerste optreden met een vriend van mij, omdat we Radkey allebei heel gaaf vinden. Donderdag is voor mij inderdaad erg druk bezet, dus wat dat betreft zou de vrijdag wat beter uitkomen, bij een van de eerste optredens.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik vind het prima, afhankelijk van hoe laat ik binnen ben en mijn tent op heb gezet :p. Vorig jaar was ik daar om half 11 pas mee klaar...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken