Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Bwa, Caroline Polacheck is echt redelijk niche imo. Speelde vorige keer ook maar in de Trix terwijl CMAT zowel de AB als De Roma vol trok. Zou haar populariteit bij de grote massa nu toch ook niet overschatten.
Het zal helemaal compleet aan mij liggen als 43-jarige liefhebber van het hardere werk, maar ik heb nog nooit van Caroline Polacheck gehoord ... Zou voor mij evengoed nummer 6 uit het vrouwentennis kunnen zijn.

Bwa, Caroline Polacheck is echt redelijk niche imo. Speelde vorige keer ook maar in de Trix terwijl CMAT zowel de AB als De Roma vol trok. Zou haar populariteit bij de grote massa nu toch ook niet overschatten.
Denk dat je hier helemaal gelijk in hebt. Misschien in een niche wel mega maar zeker niet bij het grotere publiek. Kom zelf ook niet verder dan enkel de naam

• Leuk
Waarderingen: koolket en swissepfan
Heerlijk dat die meningen zo uiteen liggen omtrent Caroline Polachek. We gaan het (wellicht) meemaken. Hyperpop heeft de laatste jaren iig wel een vlucht genomen en als haar nieuwe werk, er even van uitgaande dat dit komt, aanslaat zou het zomaar een leuke positie kunnen opleveren.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Dat was in 2023, sindsdien is ze wel populairder geworden.

Heerlijk dat die meningen zo uiteen liggen omtrent Caroline Polachek. We gaan het (wellicht) meemaken. Hyperpop heeft de laatste jaren iig wel een vlucht genomen en als haar nieuwe werk, er even van uitgaande dat dit komt, aanslaat zou het zomaar een leuke positie kunnen opleveren.
Denk dat iedereen wel erkent dat ze daar trecht zou staan, maar op Werchter verwacht ik daar echt geen giga stormloop. En beter een ramvolle klub dan een halfvolle Barn toch?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Het zal ook afhangen van de tegenprogrammatie. Als Matt Berninger, die het volk wel kent als zijnde 'diene van The National', het al moet doen met een half tot 3/4de gevulde Barn...

Als de KluB C blijft staan waar ze staat mag er wel iets gebeuren aan het kunnen volgen van buitenaf. Dus doek vooral die Aperol bar op of laat ze zwijgen tijdens de concerten in de tent.

Carlline Polachek begot. Die mag er wel eens voor de eerste keer staan. Patti ook altijd leuk, al tourt die dus wel elk jaar. Vorig jaar tijdens RW ook gewoon op DTRH bijvoorbeeld.
Patti smith was 2024 op DTRH, goede band, goede setlist en intieme sfeer gecreëerd. Al wordt haar stem wel echt ouder en breekbaarder. Wel een memorabel optreden voor mij persoonlijk. Die moet oprecht wel in een tent, op de main gaat dat geen succes worden schat ik in.

Caroline Polachek is voor mij een naam waarvoor het festival perfect is, bijzonder artiest en boeking. Zou ik nooit naar een solo show gaan maar op het festival zou ik zeker gaan kijken en kan het zomaar favoriet zijn. Toch wel kwaliteit wat deze vrouw levert.

Of forum- en muziekliefhebber darlings als Janelle Monae die het met een halflege Barn moest doen, Beth Gibbons met 1/3, FKA Twigs...
Goede vergelijking ja. Volgens mij allemaal artiesten met een grotere naam en meer buzz die de barn ook niet vol kregen. Eerst maar eens hopen dat ze haar wel boeken!

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Dat was in 2023, sindsdien is ze wel populairder geworden.
Ja ze is pas nadien echt doorgebroken eigenlijk, vooral met haar vorige album. Gisteren ook een nummer samen met Angèle gelost bv.
Ik overschat haar misschien wat, maar in mijn vriendenkring/omgeving is ze echt HUGE.

1000201874.jpg

• Leuk
Waarderingen: Festivalgek en Joslittel
Die namen van Roskilde doen al dromen van een interessant samen te stellen parcours voor werchter: mijn absolute favoriet Ezra Collective! Caroline Polacheck, Kacey Musgraves, Underscores, Patti Smith zijn ook allemaal artiesten die ik zeker zou willen zien. Vraag mij alleen af of Patti Smith nog kan, aangezien ze ook al op Opener festival staat op 1 juli? Dan zou ze 1 juli Opener, 2 of 3 juli Roskilde, en op zondag 4 juli Werchter doen?

Het zal ook afhangen van de tegenprogrammatie. Als Matt Berninger, die het volk wel kent als zijnde 'diene van The National', het al moet doen met een half tot 3/4de gevulde Barn...
Ik vond dat er eigenlijk veel volk stond bij Berninger. Had eigenlijk niet een driekwart gevulde Barn verwacht zelfs dus was positief verrast. Dat soloprojectje was uiteindelijk toch redelijk low key. Beth Gibbons was wel echt genant leeg ja.

Users who are viewing this thread