Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
er staat met 21P al pop en waarschijnlijk m&s al pop. Die donderdag zie ik wel een grote rockband passen.
Op zich wel blij met The xx, nooit gezien en best leuke muziek. Het valt in de reacties wel op dat die totaal onbekend zijn bij gen Z. Beetje wat ik heb met Sabrina en consoorten.
Dit artikel schreef ik samen met festileaks in 2017. The XX is live zo veel meer dan op album. Ook op Lowlands was toen iedereen lyrisch over hun Headline show.
Dat zou al veel goed maken inderdaad .
Smijt er nog Nine Inch Nails, Channel Zero, Frank Carter, Massive Attack , Manic Street Preachers ,The Death South, Kasabian en Leap bij en dan is voor mij de balans hersteld
De momenteel aangekondigde namen zijn niet de namen die ik dagelijks beluister via mijn Spotify account.
Ik mis momenteel echt de "hardere" gitaar. En de voorspellingen zien er op dat vlak niet zo goed uit. Toch niet aan de bovenkant van de affiche.