Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afsluiten lijkt mij niet per se een indicatie dat er geen grotere naam meer kan komen? In het veleden speelde er toch vaak een iets kleinere naam nog na de grootste naam op de affiche? (Ik herinner me TOOL na The Cure of Editors na de Peppers)
Heb The XX beide keren gezien op RW. Prima muziek en band. Maar als afsluiter begrijp ik niet zo veel van. Ik hoop persoonlijk dat er wat leuks tegenover staat op een van de andere podia. Anders slaap ik al voordat ik het terrein af ben
De momenteel aangekondigde namen zijn niet de namen die ik dagelijks beluister via mijn Spotify account.
Ik mis momenteel echt de "hardere" gitaar. En de voorspellingen zien er op dat vlak niet zo goed uit. Toch niet aan de bovenkant van de affiche.
Maar kom... ze hebben ons de laatste jaren al eens opgezadeld met Maneskin, Khruangbin, Noah Kahan, Greta van Fleet en Oscar and the Wolf als (sub)headliners. Dan is dit toch meer bewezen kwaliteit.
Je kunt objectief toch niet anders zeggen dan dat het aan de bovenkant een mooi veelzijdig affiche aan het worden is? Je kunt wel meer harde gitaren willen maar dan moeten die bands ook op tour zijn. Wees blij dat je Limp Bizkit of GnR niet bovenaan het affiche hebt staan.
Die Live is Live grote Pop headliner is ook wel een vraag dan wie dat gaat zijn zie nog niet direct een andere dan Sabrina die in de geruchten zit en die word allemaal hier op de donderdag geschreven dus een van de twee word een verrassing
Je kunt objectief toch niet anders zeggen dan dat het aan de bovenkant een mooi veelzijdig affiche aan het worden is? Je kunt wel meer harde gitaren willen maar dan moeten die bands ook op tour zijn. Wees blij dat je Limp Bizkit of GnR niet bovenaan het affiche hebt staan.
Jaaaa is ook zo, maar ik denk dat het ook komt door het feit dat "we" altijd wel hopen op een knaller.
Pearl Jam, Bruce , Metallica, Foo Fighters, Linkin Park, Muse, Nick Cave, Radiohead, Depeche MOde, qua formaat. Een The XX en 21 Pilots zijn zo stapsgewijs omhoog gewerkt en staan nu pas voor het eerst als afsluiter. als dat bevalt zijn we over een paar jaar dolenthousiast als het Werchter nog eens lukt om The XX te boeken bij wijze van.
The Cure is i.m.o. de enige klassieke Werchter headliner die is aangekondigd,(al dan niet je smaak) en die aankondiging is alweer eventjes geleden. We hebben gewoon grote honger hier
Maar 4 namen bekend, en nog ruimte voor elke combinatie van minimaal 1 hele grote ----- tot ----- 3-4 combi-headliners. Kan het nog echt alle kanten op.
Mij persoonlijk zou een Sabrina donderdag tegenvallen. Ik mis wel de stevige acts bovenin dan. Maar dat is mijn visie.
Het zit hem uiteindelijk in de gelaagdheid.
Die Live is Live grote Pop headliner is ook wel een vraag dan wie dat gaat zijn zie nog niet direct een andere dan Sabrina die in de geruchten zit en die word allemaal hier op de donderdag geschreven dus een van de twee word een verrassing
Toch altijd leuke discussies op dit forum bij gebrek aan Pearl Jam, Muse, Linkin Park, Metallica, Peppers,… missen we knallers, maar worden deze toch geboekt dan is er het probleem van herhaling en is er nood aan nieuwe headliners ik vind de huidige lading echt prima en gevarieerd + het feit dat de co-headlinerstructuur dit jaar zijn terugkeer lijkt te maken, is nog het beste nieuws van allemaal
Zegt ook wel genoeg over hoe het hier opgevangen word en denk niet alleen hier. Is echt wel een mooie prestige naam maar denk toch dat ze voor veel mensen in de vergetelheid zijn gekomen en ze hebben nog niet echt een hype om hun heen van dat ze weer bij elkaar zijn en gaan touren dus ben benieuwd het gaat lopen op de wei
Toch altijd leuke discussies op dit forum bij gebrek aan Pearl Jam, Muse, Linkin Park, Metallica, Peppers,… missen we knallers, maar worden deze toch geboekt dan is er het probleem van herhaling en is er nood aan nieuwe headliners ik vind de huidige lading echt prima en gevarieerd + het feit dat de co-headlinerstructuur dit jaar zijn terugkeer lijkt te maken, is nog het beste nieuws van allemaal
Benieuwd of de laatste headliner voor de donderdag een grote naam wordt a la Foo Fighters of Sabrina Carpenter, of we het moeten doen met een Mumford ofzo.
Ik denk dat de meeste rockfans (ik althans) ook echt wel blij zijn met The Cure en zelfs Gorillaz, die bij het alternatieve publiek toch behoorlijk populair zijn. Maar er zijn gewoon een hoop jaren geweest die meer in de smaak vielen. Als ik voor mezelf en mijn smaak spreek, dan waren de eerste twee edities waar ik bij was (2022 en 2023) echt perfect met bands als pearl jam, muse, qotsa, arctic monkeys & the killers als (sub)headliners. Tel daar alle lekkere stevige namen bij op die er verder in die edities stonden (dat waren er echt een boel) en er was echt helemaal niks te klagen. Het is niet helemaal fair om de edities erna met die twee te vergelijken en het is ook echt wel logisch dat RW een popheadliner wil boeken. Ik denk ook echt dat het belangrijk is om het jonge publiek naar werchter te trekken, maar het is aan de bovenkant voor de gemiddelde rockfan gewoon wat kariger dan men hoopt