Rock Werchter 2025

Grappig dat de 4 tentnamen op zondag allemaal dance namen zijn (Rufus, Overmono, Goose, Nia Archives).

Gracie Abrams dus erbij zondag, da's netjes. (Incoming: "wie???")
Iemand die mij punten oplevert met het Voorspel als ik mij niet vergis ;-)

Heel blij met Deftones, nu hopen dat ze die niet laten clashen met Linkin Park, al lijken ze effectief sub of Barn-head te zijn. Amenra is ook zeer welkom, maar de nieuwe worp is ook niet écht verrassend.

I only hope they are not making Purple Disco Machine and Green Day play at the same time...
Daar zit wel een paar uur tussen denk ik.
Underworld staat toch altijd boven PDM? en beiden lijken me Barn kandidaten. Of PDM staat als laatst in de KlubC misschien

Daar zit wel een paar uur tussen denk ik.
Underworld staat toch altijd boven PDM? en beiden lijken me Barn kandidaten. Of PDM staat als laatst in de KlubC misschien
Underworld stond de vorige keer, in 2019, in de KlubC toch? Tijdens Muse was dat.

Tzelfde lolleke dat ze al 15 jaar aan een stuk doen😅 Soms vraag ik mij af wie daar nog op zit te wachten.
Van alle elektronische acts tot nu toe zit ik hier met afstand het meest op te wachten, komt ook omdat het op de voor mij erg lastige zondag is.

Creo que hay algunas horas de por medio.
Underworld siempre está por encima de PDM, ¿verdad? y ambos me parecen candidatos de Barn. O quizás PDM sea el último en el KlubC
but it seems Underworld could headline Barn stage, and so could be PDM in KlubC.

Ik heb de indruk dat er nog altijd veel gelost wordt om dagtickets te schuiven. Normaliter zit er toch meer variatie in een dagje Werchter.
Dat zal voor januari zijn dan gok ik?

Users who are viewing this thread