Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand die mij punten oplevert met het Voorspel als ik mij niet vergis ;-)
Heel blij met Deftones, nu hopen dat ze die niet laten clashen met Linkin Park, al lijken ze effectief sub of Barn-head te zijn. Amenra is ook zeer welkom, maar de nieuwe worp is ook niet écht verrassend.
Daar zit wel een paar uur tussen denk ik.
Underworld staat toch altijd boven PDM? en beiden lijken me Barn kandidaten. Of PDM staat als laatst in de KlubC misschien
Daar zit wel een paar uur tussen denk ik.
Underworld staat toch altijd boven PDM? en beiden lijken me Barn kandidaten. Of PDM staat als laatst in de KlubC misschien
Creo que hay algunas horas de por medio.
Underworld siempre está por encima de PDM, ¿verdad? y ambos me parecen candidatos de Barn. O quizás PDM sea el último en el KlubC
Veel dance namen voor me gevoel. Maar wel een mooie worp alleen word die donderdag gewoon te lastig om te kiezen en zondag kan ik slapen op het terrein denk ik haha
Ik heb de indruk dat er nog altijd veel gelost wordt om dagtickets te schuiven. Normaliter zit er toch meer variatie in een dagje Werchter.
Dat zal voor januari zijn dan gok ik?