Rock Werchter 2025

Wat top zeg, dan ook nog Deftones, Iggy Pop en Amenra erbij. Heerlijke line up nu al, vooral donderdag is echt absurd.

Al is de zondag vooralsnog helemaal niks voor mij.
Helemaal eens. Mijn tienerdochter is helemaal wild van die zondag met Olivia Rodrigo , Dean Lewis en Gracie Abrams....ik wat minder....Hopelijk genoeg alternatieven in de Barn/Klub C.

Zondag mag nog wel wat geweld gebruiken, ik ben blij dat in ieder geval Goose er dan staat, Verder weinig overtuiging voor mij die dag... Ik ga me wat inluisteren op de voor mij minder bekende artiesten. Maat het is met veel te zoetsappig. Ik kan me wel voorstellen dat andersom mensen dat van de donderdag vinden (al is die wel in enkele tellen uitverkocht)

Donderdag en vrijdag een dikke 8-9 voor mij, zaterdag een 6, zondag een 4 zo op het eerste gezicht.

Weezer zoals verwacht op vrijdag. Franz Ferdinand maakt de zaterdag we toffer maar niet de klepper die het in mijn ogen nog nodig heeft.
Ja, die zondag lijkt wel de nieuwe zaterdag als je die artiesten bekijkt (of moet opzoeken in mijn geval). Wat gelijkaardige muziek en gaat ook duidelijk een ander publiek trekken dan de andere dagen. Maar zoals ik zei, blij met Goose :D

Putain die donderdag zeg. 🤤🤤🤤
Iggy op de main aub want anders gaat dat een enorme clash geven.

Underworld is een fijne toevoeging voor de vrijdag maar ik vrees dat het door de combo Simple Minds - Green Day onmogelijk is om die mee te pikken.

Amenra hopelijk een mooie, hoge, Barnspot

En op zondag hebben we met Goose de eerste interessante naam te pakken.

Had Deftones niet zo hoog verwacht op Werchter
Stonden laatst nog op Pinkpop rond 6 uur op de tweede stage, en nu sub op Werchter?
Op andere majors staan ze toch vrij laag op de line up volgens mij
Meestal net onder de sub of subben. Doen zelf een 25k uitverkocht parkconcert een week voor Werchter in Londen. Hebben 2j geleden ook Hellfest geheadlind en tweede podia op Coachella en Lollapalooza.

Ze zijn wel degelijk een grote artiest.

• Leuk
Waarderingen: jova
Maar wil nog niet zeker zijn dat die er wel staan hoor. Was met Wet Leg 2 jaar terug ook het geval

Juist Elbow hun foutje naar Roos Vanacker gestuurd en Radio Willy heeft het al vermeld ;)

Donderdag en vrijdag zijn echt sterk aan het worden, zaterdag en zondag moet ik me echt eens gaan inluisteren - ken een groot deel niet van de hoger genoteerde artiesten niet.

Donderdag
Main: Linkin Park - Deftones - Fontaines D.C. - Iggy Pop - Amyl and the Sniffers - While She Sleeps -?
Barn: ?
KluB C: Jacob Collier

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - Girl in Red - (Weezer) - ?
Barn: Underworld - ? - Wet Leg
KluB C: Purple Disco Machine - Mark Ambor - Lola Young

Zaterdag
Main: Sam Fender - Raye - Goldband - (Franz Ferdinand) - ?
Barn: Maribou State - Elbow - Beth Gibbons - Amenra - ?
KluB C: Barry Can't Swim - Blanco White

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - Dean Lewis - ?
Barn: Rufus du Sol - Goose - ?
KluB C: Overmono - (Nia Archives)

Denk dat het zoiets gaat worden

Mooie namen, hopelijk Iggy Pop geen overlapping. Die donderdag wordt fantastisch.

Als t klopt dat weezer komt, ook daar heerlijke dag.

Zondag hoop ik op een stevige barn nog want wat er op main staat, helemaal mn ding niet. Hopelijk zetten ze Dean Lewis niet hoog in de barn.

Zaterdag bovenaan wel heel mager vind ik. Sam fender was goed bij z'n vorige passage maar ik verwachtte daar toch nog een mooie naam als sub.

En met goldband hebben we al een slope headliner? 🙃

• Leuk
Waarderingen: Jo &Sky
Donderdag
Main: Linkin Park - Deftones - Fontaines D.C. - Iggy Pop - Amyl and the Sniffers - While She Sleeps -?
Barn: ?
KluB C: Jacob Collier

Vrijdag
Main: Green Day - Simple Minds - Girl in Red - (Weezer) - ?
Barn: Underworld - ? - Wet Leg
KluB C: Purple Disco Machine - Lola Young

Zaterdag
Main: Sam Fender - Raye - Goldband - (Franz Ferdinand) - ?
Barn: Maribou State - Elbow - Beth Gibbons - Amenra - ?
KluB C: Barry Can't Swim - Blanco White

Zondag
Main: Olivia Rodrigo - Noah Kahan - Gracie Abrams - Dean Lewis - ?
Barn: Rufus du Sol - Goose - ?
KluB C: Overmono - (Nia Archives)

Denk dat het zoiets gaat worden
Mark Ambor moet hier nog bij, ik gok in de Barn tussen Wet Leg en Underworld?

Die donderdag gaat echt wel al een Barn naam hebben hoor. Iggy en misschien While She Sleeps zou ik daar verwachten.

Franz Ferdinand zie ik ook eerder in een tent eigenlijk.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread