Rock Werchter 2025

Je zet Pommelien als 1e op de main, loopt het park al goed vol bij de start. Das ook goed voor drank/eten opbrengst.

Zie maar naar Pukkelpop.

Gigi Perez is dat een Barn opener of eerder iets voor Klub C? Of verwachten we haar niet? Vond dat ze wat gehyped werd op StuBru vandaag, vandaar de vraag. :)

Ola, als Pommetje er staat, dan ben ik erbij! Ze heeft een liveband mee en met een goede aperitief erbij is dat zo slecht nie.

En liever Pommelien dan een zoveelste ongeïnspireerde singer-songwriter.
Have fun.

Mij is het de laatste jaren enkel gelukt voor Fever 333 en Sum 41 om op dat uur op de wei te geraken.

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
Froukje haar overvolle Barn dit jaar zegt wat anders. Als Pommie in de Barn komt te staan, dan gaat dat ramvol staan.

Nu, belangrijkste is dat ze er vast wel gaat staan..long overdue, en dat het een plezant optreden gaat zijn. Daar kunnen alle boze smiley's en boze boomerreacties op sociale media niks aan veranderen.
Heeft niets met boomer te maken maar met muzieksmaak. Fijn als ze er staat bvb als opener voor de fans maar voor anderen dan weer een mooi uitslaapmoment.

Een kleine tip voor als je wat geld wilt besparen: als je bij Woolsocks Ticketmaster cadeaukaarten aanschaft en daarmee je RW ticket koopt krijg je toch weer 4% korting.

Geldt uiteraard ook voor andere concerttickets dus als je een reguliere concertbezoeker bent kan het best oplopen. Zelf verdien ik op deze manier best een leuk bedrag per jaar terug, met name door de koop van concertkaarten of electronica.

Sorry voor de reclame, geen aandelen ☺️. Maar nu de festivals hun tickets gaan verkopen is dit voor sommigen misschien net een interessant moment om die app eens uit te checken. Ik bedacht me al een paar keer eerder het hier eens te roepen, was er nog niet van gekomen. Ik ben vrij sceptisch wbt dit soort apps maar dit werkt netjes en ik ben er blij mee. Zelf heb ik mijn eerste opgebouwde cashback (200€) een paar dagen voor RW uitgecashed en daarvan mijn eten/drinken betaald. Die biertjes smaakten op die manier nog net wat lekkerder. 😬

(Mocht je het interessant vinden kun je me overigens dm’en voor een extra signup giftcard à 10€. Daar verdien ik zelf niks aan maar ik heb er nog een aantal die anders staan te verpieteren in mijn account, ik doe er verder niks mee).

(Misschien moet ik het morgen in een los topic gooien, is natuurlijk niet alleen voor de RW volgers van “belang”. Maar nu moet ik m’n mandje in 😂)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Users who are viewing this thread