Rock Werchter 2025

Glass Animals werd hier ook al een aantal keer genoemd voor een hoge spot in de Barn. Midden juni staan ze wel op Bonnaroo in de VS. Maken ze nog steeds kans of ligt die show in de VS te dicht tegen RW?

Glass Animals werd hier ook al een aantal keer genoemd voor een hoge spot in de Barn. Midden juni staan ze wel op Bonnaroo in de VS. Maken ze nog steeds kans of ligt die show in de VS te dicht tegen RW?
Glass Animals staat 10 juli op Nos Alive, dus ergens na midden juni maken ze de oversteek naar Europa.

• Leuk
Waarderingen: jonveras
Even over King Hannah : die spelen morgen het voorprogramma van Sylvie Kreusch in de Ancienne Belgique.
Heel groot moet je die echt nog niet inschatten.
hebben ook in de radio 1 sessie meegedaan van Kreusch
het een sluit het ander niet uit
en gewoon best populair in belgie
is dan ook al de 7de keer dat ze hier zijn in 2024

destijds in trix bar gezien
en wat een geniale show
echt wegdromen in melancholie

Tijdens deze rustigere periode op het forum ben ik wel eens benieuwd naar jullie 3 favoriete artiest van de line-up met de bijhorende 3 beste songs van de artiest.
(Hoeft niet in volgorde)

1.Elbow
- lippy kids
- the seldom seen kid
- magnificent

2. Green day
- good riddance
- are we the waiting
- boulevard of broken dreams

3. Fontaines D.C.
- Rocket to Russia
- Starbuster
- I Don't Belong
1. LP
Faint
Papercut
Crawling

2. Green Day
Basket Case
Good Riddance
American Idiot

3. Simple Minds
I Travel
Theme for Great Cities
New Gold Dream

hebben ook in de radio 1 sessie meegedaan van Kreusch
het een sluit het ander niet uit
en gewoon best populair in belgie
is dan ook al de 7de keer dat ze hier zijn in 2024

destijds in trix bar gezien
en wat een geniale show
echt wegdromen in melancholie
Ik ben fan hoor en ik baal ervan dat ik vanavond naar Sylvie Kreusch ga in plaats van morgen.

Ik heb geen idee op welke plaats op de affiche van Werchter King Hannah (hypothestisch) zou kunnen terecht komen, maar laten we hopen dat er ook vroeg op de dag leuke dingen te zien zullen zijn. :)

Eerste keer the Hive Resort, na jaren B&B en Rockvillage. Benieuwd. Maar alvast iets minder ver wandelen naar de weide, dus dat is al een pluspunt.

Hebben ze komend jaar weer safari tenten? Of hoe heten die dingen?
Of was het bij werchter van die blokhutten?

WhatsApp-Image-2023-06-13-at-21.33.40-400x300.jpeg

Er zijn vijftien (of meer) verschillende formules. Van vrij eenvoudige tenten tot logies met eigen wc en douche.
Oh shit. Ja ik weet dr wel van. Maar ik heb me dr nooit aan gewaagd. Past ook niet echt in mijn portemonnee. Maar als je dan 's nachts compleet je tent uit zweet worden die logies toch wel weer interessant haha.

Wij gaan voor de Sahara 6.

Zonde dat de Rock Village ermee stopt.
Yep, was een fijne formule.

Ik denk dat het vorig jaar al aan een zijden draadje gehangen heeft en ze daar intern niet doorgekomen zijn, dit jaar. 't Was vorig jaar in elk geval een gedoe met de vouchers en zo. Ik denk dat wij die van ons pas de ochtend van Werchter zelf hadden. Ik ken via via een van die organisatoren en begon me daar redelijk zenuwachtig tegen te maken.

Soit, de tenten of hokjes lijken dezelfde en mensen die ik ken die al naar the Hive Resort gingen, waren er heel tevreden over. Ik heb er zin in.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Even over King Hannah : die spelen morgen het voorprogramma van Sylvie Kreusch in de Ancienne Belgique.
Heel groot moet je die echt nog niet inschatten.
Vroeg in de KlubC ofzo. Jessica Pratt idem, een enorm resem goede artiesten in dat segment. Ook zo'n Laura Marling of Cassandra Jenkins zou ik graag zien.

Users who are viewing this thread