Rock Werchter 2025

Omdat die show in mei al uitverkocht is en de vraag op ticketswap veel hoger ligt dan het aanbod. Is ook geen artiest die vaak solo tourt.
Alsnog geen reden om hem niet gewoon op de donderdag te zetten. Beste man is nog jong en zal vast wel vaker touren. Zou het een veel grotere streek vinden als je nu nog een legacy act op de zondag zet.

Alsnog geen reden om hem niet gewoon op de donderdag te zetten. Beste man is nog jong en zal vast wel vaker touren. Zou het een veel grotere streek vinden als je nu nog een legacy act op de zondag zet.
Het is allebei geen streek imo. Nieuwe namen die je wil zien op een uitverkochte dag kan gewoon gebeuren. En waarom zou het een streek zijn als er een legacy act op zondag komt? Er is nog ruimte.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Die zondag kan dat juist wel gebruiken.

Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar die namen staan toch allemaal allang vast per dag?

Dat de ene dag dan al uitverkocht is en de ander niet, wil toch niet zeggen dat ze acts gaan wisselen met elkaar? Of komt dat wel eens voor?

Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar die namen staan toch allemaal allang vast per dag?

Dat de ene dag dan al uitverkocht is en de ander niet, wil toch niet zeggen dat ze acts gaan wisselen met elkaar? Of komt dat wel eens voor?
Klopt gewoon hoor.

Het kan wel gebeuren bij Belgische acts ofzo maar de meeste bands hebben gewoon hun tourschema al lang vastliggen.

Het is allebei geen streek imo. Nieuwe namen die je wil zien op een uitverkochte dag kan gewoon gebeuren. En waarom zou het een streek zijn als er een legacy act op zondag komt? Er is nog ruimte.
Ben ik het mee eens hoor bedoelde meer te zeggen dat het eerder kut zou voelen wanneer er een acts die je niet lang meer kan zien wordt geplaatst op een uitverkochte dag. Finneas is voor zover ik weet juist nu aan het groeien en zal nog tal van keren ergens in de buurt komen.

Users who are viewing this thread