Rock Werchter 2024

DirkG

Playlistbediener
17 mei 2023
12
25
Persoonlijk doen Maneskin en Dua Lipa mij ook niets. Maar we hebben nog een 100-tal namen te goed. Nog even en er zal wel een groter pakketje namen worden bekend gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69 en ChrisV

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Ach, tenzij ze iets compleet nieuws brengen ten opzicht van de vorige passage hoeft Metallica van mij ook niet per se meer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Snap ik wel hoor. En dat ze absoluut headliner wilden zijn, dat was zoals gezegd 10-15 jaar te laat. Maar zet er een KOL bij ( zoals bij Arcade fire of Blur) en dan zou het toch moeten meevallen.
Hetzelfde KoL dat haar Sportpaleis moest annuleren wegens dramatische ticketverkoop en vervolgens ook Lokerse Feesten niet gevuld kreeg? Dat is anno 2023 geen naam meer die jouw verkoop een duw in de rug geeft.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Het is ook een kunst om je eigen mening zo gigantisch te projecteren, maar het staat je natuurlijk vrij om niet te gaan.
Mening? Het is toch een gekend feit dat de hemeltergende parodie op glam rock op alle fronten lachwekkend slecht is? Muzikaal, tekstueel, alles. Maneskin fastfood noemen, is een flagrante belediging voor de quarter pounder.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ah kom op, moet ik hier serieus nog op ingaan? Ok dan.

Ik weet niet of je het voorbije jaar onder een steen hebt gelegen, maar op al haar optredens kwam ontzettend veel volk af. Tot op het punt dat er nieuwsberichten waren over fans die 10 uur stonden te kamperen voor het podium of pleinen die uren op voorhand moesten afgesloten worden omdat het terrein het aantal toeschouwers niet meer kon slikken.

Nou kun je opperen dat het vaak om gratis optredens ging, fair enough, maar je moet het anno 2023 maar doen om zo ontzettend veel volk steeds op de been te brengen. Ik heb deze zomer een optreden of 50 gedaan, en Pommelien Thijs was met stip het meest drukke.

Ze heeft ook een solide liveband en blijft ook vocaal overeind en heeft een debuutplaat uitgrbracht die niet alleen commercieel maar ook qua kritiek het goed deed. ( Een nummer als Entertainment is gewoon degelijke pop.)

Pommelien Thijs zou dus wel degelijk terecht op Rock Werchter staan. Ik snap niet eens dat zoiets ter discussie staat, wanneer het van een Berre of een Merol totaal niet in vraag wordt gesteld.
Berre ken ik niet. Merol vind ik niet aan te horen, maar begrijp ik nog enigszins waarom ze er staat. Ik vind het wel erg weinig kwaliteitsvol voor een RW. Geef ze dan een hoge spot op een suikerrock.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
408
542
Nu de headliners bijna rond zijn, tijd om te speculeren over de afsluiters in the Barn? Dit jaar was dat rijtje minstens zo interessant als de headliners op Mainstage:
Iggy Pop - Editors - Fred Again - Rosalia
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
PJ dan echt op de 4de juli? Riskant na het debacle van 2010.

Debacle? Heerlijke show met een wat dronken Eddie. Niet hun beste show...
Afsluiten met MC5-Kick Out the Jams samen met Dave Grohl, Allain Johannes en John Paul Jones.

Desalniettemin hoeven ze niet op herhaling te komen imo.
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
Mening? Het is toch een gekend feit dat de hemeltergende parodie op glam rock op alle fronten lachwekkend slecht is? Muzikaal, tekstueel, alles. Maneskin fastfood noemen, is een flagrante belediging voor de quarter pounder.
Nee dat is geen feit - het is een perfect voorbeeld van een mening. Geen probleem dat dat jouw mening is, maar geef andere mensen de ruimte om wat anders te vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken