Ah kom op, moet ik hier serieus nog op ingaan? Ok dan.
Ik weet niet of je het voorbije jaar onder een steen hebt gelegen, maar op al haar optredens kwam ontzettend veel volk af. Tot op het punt dat er nieuwsberichten waren over fans die 10 uur stonden te kamperen voor het podium of pleinen die uren op voorhand moesten afgesloten worden omdat het terrein het aantal toeschouwers niet meer kon slikken.
Nou kun je opperen dat het vaak om gratis optredens ging, fair enough, maar je moet het anno 2023 maar doen om zo ontzettend veel volk steeds op de been te brengen. Ik heb deze zomer een optreden of 50 gedaan, en Pommelien Thijs was met stip het meest drukke.
Ze heeft ook een solide liveband en blijft ook vocaal overeind en heeft een debuutplaat uitgrbracht die niet alleen commercieel maar ook qua kritiek het goed deed. ( Een nummer als Entertainment is gewoon degelijke pop.)
Pommelien Thijs zou dus wel degelijk terecht op Rock Werchter staan. Ik snap niet eens dat zoiets ter discussie staat, wanneer het van een Berre of een Merol totaal niet in vraag wordt gesteld.