Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Hij stond letterlijk helemaal bovenaan zijn dag daar?
Ik doelde op werchter. Lil Nas was daar geen headliner en gelukkig maar, vreselijk optreden. Werchter met headliners lil nas x, dua lipa, lizzo en maneskin. Dan ga je echt niet uitverkopen en ga je je drankopbrengst ook vergeten. Of je moet het hebben van de vips.
 
  • Winning
Waarderingen: Oh Well

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Zal van hun eisen afhangen. Als die weer per se willen headlinen hebben we het al vlaggen. Was vorige keer ook zo.
Anders de perfecte Barn headliner. Een avondje samen met Soulwax, stel je voor.

Kan natuurlijk ook zomaar naar de concullega's op Linkeroever gaan voor de zaterdag aldaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Gossip lijkt zich ook weer te roeren. Laatste keer in 2019 in Zürich gezien, was een heerlijke show. Mogen dus graag nog eens een tent in Werchter aan flarden spelen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231114-231003.png
    Screenshot_20231114-231003.png
    383,8 KB · Weergaven: 17

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.161
1.602
Hoe dan zou dat terecht zijn?

Ah kom op, moet ik hier serieus nog op ingaan? Ok dan.

Ik weet niet of je het voorbije jaar onder een steen hebt gelegen, maar op al haar optredens kwam ontzettend veel volk af. Tot op het punt dat er nieuwsberichten waren over fans die 10 uur stonden te kamperen voor het podium of pleinen die uren op voorhand moesten afgesloten worden omdat het terrein het aantal toeschouwers niet meer kon slikken.

Nou kun je opperen dat het vaak om gratis optredens ging, fair enough, maar je moet het anno 2023 maar doen om zo ontzettend veel volk steeds op de been te brengen. Ik heb deze zomer een optreden of 50 gedaan, en Pommelien Thijs was met stip het meest drukke.

Ze heeft ook een solide liveband en blijft ook vocaal overeind en heeft een debuutplaat uitgrbracht die niet alleen commercieel maar ook qua kritiek het goed deed. ( Een nummer als Entertainment is gewoon degelijke pop.)

Pommelien Thijs zou dus wel degelijk terecht op Rock Werchter staan. Ik snap niet eens dat zoiets ter discussie staat, wanneer het van een Berre of een Merol totaal niet in vraag wordt gesteld.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.896
6.117
Pommelien Thijs kampeert komende zomer een week lang in De Roma met een reeks uitverkochte concerten, toch ook niet niets.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
802
990
Die Pommelien Thijs heeft het ook ontzettend mee met hoeveel energie zij op het podium staat. Echt prima performance, die ook te erkennen zijn zonder de muziek zelf te waarderen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Parcels dus ook in de buurt. Show 2022 was een groot succes, ab later dat jaar hopeloos uitverkocht en 2000 zoekenden op ticketswap.
James Blake zelfde weekend in Spanje, maar die had in 2020 een show op Dour staan dacht ik.

Het gaat wat te zien zijn hoe de kaarten geschud worden. Allemaal gaan ze er niet staan, andere Belgische festivals moeten ook hun publiekstrekkers krijgen en dat gecombineerd met wat de artiesten zelf willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Måneskin.
Tja, hebben op zich wel de hits. Vorige keer waren wij niet overtuigd. Benieuwd wat er nog meer gaat komen op die avond.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Sow die zijn snel naar een headline positie gegroeid!! Ben benieuwd wat er tegenover staat die vrijdag

Pearl jam dan op donderdag??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken