Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Puur Foo Fighters he. 1 naam, meer zou ik er niet achter zoeken.

Het hielp ook dat de andere dagen voor die Foos fans niet in hun headliner straatje lagen.
Juist, als er een Pearl Jam / Rammstein/ Metallica had gestaan op een van de andere dagen hadden de combi's ook veel meer gedaan op dit moment denk ik. Of pak 'm beet; TOOL. Verkoop de donderdag in no time uit op Graspop.

Het zegt vooral veel over de grote vissen die ze missen. Maar aangezien de verkoop van vr-za-zo goed gaat zullen de combi's ook wel volgen. En zo niet; dan ben ik er niet rouwig om. Beetje meer ruimte !
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Puur Foo Fighters he. 1 naam, meer zou ik er niet achter zoeken.

Het hielp ook dat de andere dagen voor die Foos fans niet in hun headliner straatje lagen.
Foo's hadden een Boutique of TW Classic kunnen dragen, heeft dat daar ooit op tafel gelegen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Juist, als er een Pearl Jam / Rammstein/ Metallica had gestaan op een van de andere dagen hadden de combi's ook veel meer gedaan op dit moment denk ik. Of pak 'm beet; TOOL. Verkoop de donderdag in no time uit op Graspop.

Het zegt vooral veel over de grote vissen die ze missen. Maar aangezien de verkoop van vr-za-zo goed gaat zullen de combi's ook wel volgen. En zo niet; dan ben ik er niet rouwig om. Beetje meer ruimte !
Had de donderdag een headliner gehad dan was deze editie al uitverkocht. Die dag in de breedte is goed gewerkt, alleen geen kers op de taart.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest en ChrisV

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Had de donderdag een headliner gehad dan was deze editie al uitverkocht. Die dag in de breedte is goed gewerkt, alleen geen kers op de taart.
Denk dat de meeste Werchtergangers een headliner niet zien als kers op de taart idd.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Jane's Addiction op 4 juni in de AB, toch wat apart zo een maand voor Rock Werchter. Van jaren niet meer in Belgie gestaan te hebben nu naar twee keer op een dikke maand.

LiveNation hun promotekstje heeft het over Dave Navarro op het podium, maar dat geloof ik pas als ik het zie. Normaal gaat het Josh Klinghoffer worden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.707
7.505
Had de donderdag een headliner gehad dan was deze editie al uitverkocht. Die dag in de breedte is goed gewerkt, alleen geen kers op de taart.

Maar was die dag ook zo goed geweest in de breedte als er wel een dikke headliner had gestaan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Jane's Addiction op 4 juni in de AB, toch wat apart zo een maand voor Rock Werchter. Van jaren niet meer in Belgie gestaan te hebben nu naar twee keer op een dikke maand.

LiveNation hun promotekstje heeft het over Dave Navarro op het podium, maar dat geloof ik pas als ik het zie. Normaal gaat het Josh Klinghoffer worden.
Denk wel dat ik hierbij ben dan.

Een AB naam als afsluiter van je 'Sportpaleis Barn', die ook nog eens effectief in de AB staat een maand ervoor, is niet echt ijzersterk te noemen. Blijf het vreemd vinden om daarmee aan te zetten als je headliner en sub die dag ook al zo mager zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Denk wel dat ik hierbij ben dan.

Een AB naam als afsluiter van je 'Sportpaleis Barn', die ook nog eens effectief in de AB staat een maand ervoor, is niet echt ijzersterk te noemen. Blijf het vreemd vinden om daarmee aan te zetten als je headliner en sub die dag ook al zo mager zijn.
Heel apart inderdaad! Zu zullen zin hebben in de tour. Maar het maakt het speciale wel wat minder.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Denk wel dat ik hierbij ben dan.

Een AB naam als afsluiter van je 'Sportpaleis Barn', die ook nog eens effectief in de AB staat een maand ervoor, is niet echt ijzersterk te noemen. Blijf het vreemd vinden om daarmee aan te zetten als je headliner en sub die dag ook al zo mager zijn.
Vorig jaar wel acts van de Sportpaleis grootte, toen was het ook niet goed.
Maar hun positie is inderdaad opmerkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en mattman

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Een gebrek aan grotere namen plus de allure die de naam Jane's Addiction nog steeds heeft. In 2022 stonden Kid Laroi en Polo G op diezelfde spot en David Byrne in de vooravond met een headline show. Ik wil maar zeggen..Barn headliners heb je in alle soorten en maten. Jane's Addiction is geen act die ik ga kijken wegens andere plannen denk ik, maar ze staan daar heus wel op hun plek lijkt me.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Denk wel dat ik hierbij ben dan.

Een AB naam als afsluiter van je 'Sportpaleis Barn', die ook nog eens effectief in de AB staat een maand ervoor, is niet echt ijzersterk te noemen. Blijf het vreemd vinden om daarmee aan te zetten als je headliner en sub die dag ook al zo mager zijn.
Soms lopen de zaken nu eenmaal niet zoals je het zelf zou wensen....
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Voor een ouder publiek is Kravitz idd belangrijker, maar Måneskin is onbetwistbaar een grotere headliner.
Wat is groter natuurlijk. Vernieuwender en recenter ja. Maar kijk dan naar de carrière dan is Lenny een pak "groter".
Persoonlijke smaak vooral denk k. Ken veel mensen die blij zijn met Lenny en minder met Maneskin (niet alleen jongeren) maar ook andersom
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Wat is groter natuurlijk. Vernieuwender en recenter ja. Maar kijk dan naar de carrière dan is Lenny een pak "groter".
Persoonlijke smaak vooral denk k. Ken veel mensen die blij zijn met Lenny en minder met Maneskin (niet alleen jongeren) maar ook andersom

Groter als in dat Lenny Kravitz nu met moeite een Sportpaleis zou kunnen vullen en Måneskin met de vingers in de neus aan twee zou raken.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Groter is sowieso een onhandig begrip. Ik prefereer populairder. Op het moment is Måneskin veel populairder dan Lenny Kravitz.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Jane's Addiction op 4 juni in de AB, toch wat apart zo een maand voor Rock Werchter. Van jaren niet meer in Belgie gestaan te hebben nu naar twee keer op een dikke maand.

LiveNation hun promotekstje heeft het over Dave Navarro op het podium, maar dat geloof ik pas als ik het zie. Normaal gaat het Josh Klinghoffer worden.
Inderdaad, opvallend dat ze duidelijk Navarro vermelden voor zowel de AB-show als Rock Werchter!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken