Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.442
11.370
Maar vandaag dus een aardige kans op de laatste Slope namen inclusief tijdschema? Zijn ze bij Werchter ook vaak wel vlot mee.

Stone begin ik echt steeds toffer te vinden. Met name het nummer Money krijg ik niet meer uit mijn kop. Hele fijne band om direct mee te starten!
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos en Luisteraar

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
122
41
Maar vandaag dus een aardige kans op de laatste Slope namen inclusief tijdschema? Zijn ze bij Werchter ook vaak wel vlot mee.

Stone begin ik echt steeds toffer te vinden. Met name het nummer Money krijg ik niet meer uit mijn kop. Hele fijne band om direct mee te starten!
Ze hebben zojuist de huidige line-up geplaatst op Instagram. Zou misschien dus kunnen betekenen dat ze later vandaag de Slope line-up aankondigen?

STONE is inderdaad een fijn bandje. Staat ook zeker in mijn must-see lijstje!
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
632
491
Maar vandaag dus een aardige kans op de laatste Slope namen inclusief tijdschema? Zijn ze bij Werchter ook vaak wel vlot mee.

Stone begin ik echt steeds toffer te vinden. Met name het nummer Money krijg ik niet meer uit mijn kop. Hele fijne band om direct mee te starten!
ik hoop mee, echt mega benieuwd wat ze nog in petto hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Thieske

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982
schoolvakantie, dus ik verwacht het niet
+ al sinds 8u deze morgen continue bezig over AC/DC op studio brussel

dat krijgt vandaag de hele dag aandacht denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
schoolvakantie, dus ik verwacht het niet
+ al sinds 8u deze morgen continue bezig over AC/DC op studio brussel

dat krijgt vandaag de hele dag aandacht denk ik
Ja inderdaad, Jezus mina. Ze hebben ook eens een concertje te promoten zeg. Doet me denken aan heel dat gedoe rond QOTSA in het Sportpaleis van vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Concert van de zomer wordt t wel. Blij dat ze ook aan deze muziek weer wat aandacht geven op stubru
ACDC altijd al een band geweest die StuBru bijna dagelijks draait. Prima, zolang zo'n zender ook concerten van alternatieve bands and acts blijft pushen, in plaats van alleen die grote commerciële acts. Die hebben die hype niet nodig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Hoe werkt het met die wachtlijst eigenlijk? Komen daar rap kaarten op terug of is het toch de tweedehands markt in de gaten houden?
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
't Was anders wel druk in de tent tijdens Beastie Boys in 2007...
Eerst serieus geplet in de drukte omdat iedereen binnen wilde...In dat gedrum toen ook mijn vrouw kwijtgespeeld. Toen helemaal rond gegaan en langs links kon je redelijk gemakkelijk nog binnen en vrij ver naar voor geraakt. Was top-optreden (wordt misschien ook wel beter voorgesteld met de jaren uit nostalgie en omdat we het briljante trio nooit meer gaan zien).
PS: de vrouw paar jaar later definitief kwijtgespeeld :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken