Rock Werchter 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Heeft vaak ook te maken met productioneel haalbaar. Daardoor vallen er soms wat zaken af voor die stage.
Zou mooi zijn als ze dat podium gebruiken om bijv. wat wereldmuziek op te zetten. Gewoon wat dingen die je normaal anders niet snel op Werchter zou zien.
 
  • Winning
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.314
6.514
Daarvoor moet je naar Couleur Café in België
En voor Metal naar Graspop, dus wat doet Parkway Drive er ;)

Nee, ik snap wel wat je bedoelt. The Slope voelt voor mij een beetje als opvulling. Het podium waar de bijgeboekte bands op kunnen treden. Zoals White Reaper bij Pearl Jam bijv. Ik zou het wel goed vinden als het podium zou worden gebruikt als meer verrijking. Iets bieden wat Rock Werchter nog niet heeft. Ze hoeven er niet 6 wereldmuziek artiesten op te zetten, maar waarom niet eentje om te openen? Iets meer de nadruk op opkomende Belgische acts om die de kans te geven (toegegeven, gebeurt nu wel een beetje). Iets meer een eigen smoel geven en zorgen voor echt dat extraatje op Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.640
893
Qua beleving zou Brihang veel beter tot z'n recht komen in de Barn.
Toch zeker met het concept waarmee hij nu toert en speelt met belichting om het intiem, dan wel groots te maken...
KlubC zou eveneens geen goede optie geweest zijn, maar inderdaad enkel The Barn was de juiste keuze.

Over KLubC; hopelijk verdwijnt dat blauw gedrocht eindelijk voor iets professioneler/sfeervoller.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
En voor Metal naar Graspop, dus wat doet Parkway Drive er ;)

Nee, ik snap wel wat je bedoelt. The Slope voelt voor mij een beetje als opvulling. Het podium waar de bijgeboekte bands op kunnen treden. Zoals White Reaper bij Pearl Jam bijv. Ik zou het wel goed vinden als het podium zou worden gebruikt als meer verrijking. Iets bieden wat Rock Werchter nog niet heeft. Ze hoeven er niet 6 wereldmuziek artiesten op te zetten, maar waarom niet eentje om te openen? Iets meer de nadruk op opkomende Belgische acts om die de kans te geven (toegegeven, gebeurt nu wel een beetje). Iets meer een eigen smoel geven en zorgen voor echt dat extraatje op Rock Werchter.
Opvulling? Oe, daar ben ik het zo niet mee eens. Leukste concerten zijn vaak op the slope.

Overigens prima om verschillende muzieksoorten hier te plaatsen hoor. Qua elektronische dingen zou ik eerder NWW upgraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: rw83 en theblackmadness

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Opvulling? Oe, daar ben ik het zo niet mee eens. Leukste concerten zijn vaak op the slope.

Overigens prima om verschillende muzieksoorten hier te plaatsen hoor. Qua elektronische dingen zou ik eerder NWW upgraden.
Is ooit optie geweest dacht ik. Maar om meerdere reden niet doorgegaan. Een belangrijke is dat dj’s van bepaalde grootte, niet Kat, een minimale settijd vragen. En vermits hier muziek is tijdens overgang main stage …
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
577
428
Opvulling? Oe, daar ben ik het zo niet mee eens. Leukste concerten zijn vaak op the slope.

Overigens prima om verschillende muzieksoorten hier te plaatsen hoor. Qua elektronische dingen zou ik eerder NWW upgraden.
Voor mij vorig jaar idd 8 must sees op de Slope dacht ik, sfeertje van jewelste vaak daarzo
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
571
541
Had die niet op Billie na de drukste crowd voor de Main Stage op Pukkelpop?
Ja maar op Werchter verdronk de beste man echt. Dat terwijl ik fan van zijn muziek ben.

Tom Odell is het zelfde lot toegeschreven ben ik bang (hoewel ik zijn muziek ook wel echt te zeikerig vind).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
Ja maar op Werchter verdronk de beste man echt. Dat terwijl ik fan van zijn muziek ben.

Tom Odell is het zelfde lot toegeschreven ben ik bang (hoewel ik zijn muziek ook wel echt te zeikerig vind).
Tom Odell gaat niet verzuipen, heel de weide gaat mee kwelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Daarvoor moet je naar Couleur Café in België
Wat jammer is, terwijl ik zulke muziek ook wel eens zou willen meepikken op een festival als Werchter. Vind The Slope eigenlijk een ideaal podium om mensen nieuwe dingen te laten ontdekken. Dingen die misschien iets te niche zijn voor de grote tenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: muskusosman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken