Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rateliff die heeft toch onderhands wel een abonnementje Werchter hè zeg.. Tweede op de main zou ik aan de andere kant ook wel weer wat aan de lage kant vinden.
Rateliff die heeft toch onderhands wel een abonnementje Werchter hè zeg.. Tweede op de main zou ik aan de andere kant ook wel weer wat aan de lage kant vinden.
Nathaniel was aangekondigd als 3e laatste in barn, maar is daarna verschoven naar de main (als 3e op de dag denk ik) om uiteindelijk af te zeggen. Dus zullen er wel staan, aangezien ze nog iets in te halen hebben
Hoop ik wel heel erg op. IDLES er nu bij en als PPC ook komt ga ik denk ik toch weer twijfelen dit jaar. Hoop dat Werchter ons niet te lang in spanning houdt.
Tot nu toe staan ze in EU alleen op Download Festival, 3 weken voor RW. Als dit echt een exclusieve EU show was had ik als Download zijnde daar wel iets over gecommuniceerd. Maar goed, het zegt helemaal niks.
Goh ja, zelf niet zo'n fan van zijn nieuwe muziek (en wel van zijn oudere platen). Allemaal wat te experimenteel en te veel synth, maar dat is ieder zijn goesting natuurlijk
Mag van mij in de KluBC