Rock Werchter 2024

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Idles verkoopt Lotto uit, Royal Blood niet
Maar ik denk idd eerder RB als sub
Vorig jaar IDLES op DTRH gezien. Was heel goed, maar nu ook niet om te zeggen dat ze op het grootste Belgische festival de sub-headline spot cadeau krijgen. Is niet dat ze in België al zo vaak in De Afrekening gestaan hebben en ook op andere grote festivals al wel geheadlined hebben... maargoed, RW kan altijd verrassen, we gaan het pas weten als ze officieel aangekondigd worden. Mijn reflex was om meteen te gaan kijken waar er op zondag nog plaats was in de line-up, en ik keek meteen naar een spot zelfs voor The Breeders nog, of zelfs in The Barn (Tussen Kiwanuka en Jungle bv). Het meest logische met IDLES is voor Royal Blood denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Gaat deze zelfbevestiging een alleenstaand iets zijn? Of gaan we morgen dan toch nog een pakketje krijgen? In een week waar pukkelpop en Live /s Live aankondigingen deed lijkt me dat straf, maar van mij mag het. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
100
34
Gaat deze zelfbevestiging een alleenstaand iets zijn? Of gaan we morgen dan toch nog een pakketje krijgen? In een week waar pukkelpop en Live /s Live aankondigingen deed lijkt me dat straf, maar van mij mag het. :D

Dat vraag ik me inderdaad ook af. Voelt anders een beetje random aan als er dan daarna weken niks meer naar buiten komt van RW.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Vandaag Bad Omens wat leren kennen ter voorbereiding op rw. Daar ga ik naartoe. Heeft wat Linkin Park vibes naar mijn gevoel. Lijkt me live heel sterk te kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken