Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Warpaint op PP. Ook een kans voor RW?

Kunnen we voor de rest nog iets stevigs verwachten zoals Sabaton, BMTH, Volbeat, FFDP, G&R etc?

In een andere categorie The National is ook welkom.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.511
4.353
Warpaint op PP. Ook een kans voor RW?

Kunnen we voor de rest nog iets stevigs verwachten zoals Sabaton, BMTH, Volbeat, FFDP, G&R etc?

In een andere categorie The National is ook welkom.
Warpaint staat idd op Live is Live
Voor die namen die je opnoemt zie ik niet meteen nog een plek ergens op de line up, omdat de hoge spots op de main allemaal ingenomen lijken (enkel die headliner op donderdag nog)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Warpaint op PP. Ook een kans voor RW?

Kunnen we voor de rest nog iets stevigs verwachten zoals Sabaton, BMTH, Volbeat, FFDP, G&R etc?

In een andere categorie The National is ook welkom.
Ik denk, puur vermoeden, dat g&r en Bmth de resterende Graspop headliners zijn. Vraag me vooral af waar Electric Callboy ergens gaan uitkomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
175
146
Las net deze quote in een post van @Processierups in het BKS topic. Ken op Efestivals in het Werchter topic.

Zal dan wel eerder op Eilish gehint hebben als die first timer. Al leek het voor mijn gevoel er altijd al op dat die met Reading + Leeds, Sziget enzo eerder augustus festivals ging doen.

Met Billie en RATM ging dit echt een fantastische affiche geweest zijn, jammergenoeg gebeuren zo'n dingen eenmaal
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Tot nu toe vindt ik RW maar een Lowlands 2022 light.
Hebben voor t eerst sinds jaren voor RW ipv PP gekozen en dan staan er gewoon half Lowlands 2022. In ieder geval alle Headliners en bijna alle subs.
AM, Opposittes, Stromea, Liam Gallagher, Aurora, Fred Again, OATW, Gayle, Rufus du Sol,
Ben ik de nu enige die dit opgevallen is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
Tot nu toe vindt ik RW maar een Lowlands 2022 light.
Hebben voor t eerst sinds jaren voor RW ipv PP gekozen en dan staan er gewoon half Lowlands 2022. In ieder geval alle Headliners en bijna alle subs.
AM, Opposittes, Stromea, Liam Gallagher, Aurora, Fred Again, OATW, Gayle, Rufus du Sol,
Ben ik de nu enige die dit opgevallen is?
troost u. Wij hebben dit jaar mainsquare gekozen ipv RW...combiticket , vooral omwille van de prijs. Maar nu dik spijt van.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Tot nu toe vindt ik RW maar een Lowlands 2022 light.
Hebben voor t eerst sinds jaren voor RW ipv PP gekozen en dan staan er gewoon half Lowlands 2022. In ieder geval alle Headliners en bijna alle subs.
AM, Opposittes, Stromea, Liam Gallagher, Aurora, Fred Again, OATW, Gayle, Rufus du Sol,
Ben ik de nu enige die dit opgevallen is?
Na Pukkelpop 2022 had ik ook al door dat we veel zouden terug zien op Werchter 2023.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
44
16
Waarom al zo snel een combi kopen voor een festival?
omdat het heel snel uitverkocht was. In december denk ik schreven ze op social media dat er nog slechts 500 combitickets waren (die 's avonds uitverkocht waren) dus moesten de gok wagen. Op dat moment waren er nog maar 4 namen bekend denk ik voor de drie dagen. Verkeerd gegokt. Tenzij dochter het wel te pruimen vind :)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.876
6.052
troost u. Wij hebben dit jaar mainsquare gekozen ipv RW...combiticket , vooral omwille van de prijs. Maar nu dik spijt van.
Je hebt 's naar de line-ups van voorgaande jaren gekeken en dacht 'nice, met dat soort acts die daar recent stonden, gaan ze nu zéker een affiche ineen boksen die totaal afwijkt daarvan'.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.876
6.052
Angele, Yungblud, 21pilots, Sting, George Ezra,.. leek me inderdaad wel tof met een puberdochter .....
Hm. Maroon 5, Aya Nakamura, Macklemore, Royal Republic, Kungs, Hot Milk, Nova Twins, Sir Chloe zal ze in dat geval ook wel prima vinden, denk ik. Je kon er toen toch enigszins al vanuit gaan dat dat (Orelsan, Macklemore, Maroon 5, Aya Nakamura) de vier headliners zouden worden - of bovenaan zouden staan.

Vind dat er onterecht altijd wat smalend wordt gedaan over Main Square terwijl het enkele jaren geleden de boeg gewoon heeft omgegooid en heeft ingezet op wat de Franse jeugd goed vindt. Dat dat dan een totaal andere line-up oplevert tov een festival dat zich richt op welgestelde, 30+ middenklasse welja. Dour is ook Werchter niet. En die hun line-up van 10, 15 jaar geleden ziet er ook totaal anders uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken