Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
dan blijft de vraag. Wie zet je dan nu op die donderdag. Een Lizzo is toch echt wel veel kleiner dan Billie Eilish.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Benieuwd wie ze dan uit de hoge hoed toveren voor die donderdag. Alleen Lizzo zou wat karig zijn.

Edit: Randy was me voor haha.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Billie Eilish is een veel maar dan ook veel grotere naam dan de Editors en Killers.

RHCP en Eilish op 1 dag is overkill. Die zet je niet op 1 dag samen.
The Killers heeft in 2018 een dag alleen geheadlinet en iets daarna gingen ze plots voorprogramma spelen van Macca. 't Is maar te zien hoe je naar alles kijkt. En ik herinner me absoluut een tijd dat er hier aan de headlinercapaciteiten van Eilish werd getwijfeld. Voortschrijdend inzicht.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Lijkt me eerder dat Eilish en Stromae op donderdag stonden en de Peppers er staan als vervanger van RATM
Met Eilish en RATM was het een top editie geweest natuurlijk, maar toch hebben ze het voorlopig best goed opgevangen vind ik.
RHCP is toch wel een van de meest respectabele vervangers van RATM die je kan bedenken. Als je bedenkt dat op Pinkpop waarschijnlijk Robbie Williams de vervanger is dan doen ze dat gewoon goed.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
The Killers heeft in 2018 een dag alleen geheadlinet en iets daarna gingen ze plots voorprogramma spelen van Macca. 't Is maar te zien hoe je naar alles kijkt. En ik herinner me absoluut een tijd dat er hier aan de headlinercapaciteiten van Eilish werd getwijfeld. Voortschrijdend inzicht.
Totaal onrealistisch imo.

Stromae en Eilish is imo een pak logischer als combo ook.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
The Killers heeft in 2018 een dag alleen geheadlinet en iets daarna gingen ze plots voorprogramma spelen van Macca. 't Is maar te zien hoe je naar alles kijkt. En ik herinner me absoluut een tijd dat er hier aan de headlinercapaciteiten van Eilish werd getwijfeld. Voortschrijdend inzicht.
Die tijden waren rond het Boutique light, of hoe noemde het weer, debacle? Ondertussen een ijzersterk album onder de arm en Glastonbury gepakt. Lijkt mij ondertussen wel een artiest die het potentieel heeft om Werchter te overstijgen zoals een Styles dat doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Ik lees wat er staat maar linksom of rechtsom ga je echt geen festival krijgen waar je anno 2023 de Peppers en Eilish op 1 dag krijgt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Als Werchter Eilish had op de vrijdag dan zouden ze nooit de Peppers als herhaling pakken. Iedereen ziet dat de Peppers een noodgreep is, want waarom zou je anders vorig jaar de moeite doen om ze redelijk festival exclusief te boeken als je ze het jaar erna gewoon kunt oprapen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken