Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Uhu, Michele Cuvelier is een zeldzaam lichtpunt. Probleem is alleen dat ik vooral de spitsuren meemaakte en dat was echt niet meer te harden. Kleutertuin.

Uhu, Michele Cuvelier is een zeldzaam lichtpunt. Probleem is alleen dat ik vooral de spitsuren meemaakte en dat was echt niet meer te harden. Kleutertuin.
Thibault en Fien, echt een verloedering imo. Ver van Q-Music en andere adepten zit je niet af.

• Leuk
Waarderingen: randyrw
Ik heb het gevoel dat het wel eens een gekkere editie is dan we allemaal denken. Veel Pop-Punk artiesten met Machine Gun Kelly, Hot Milk, Kelsy Karter en PUP en zelfs Gayle en Anne Calvi die dat genre wel aanraken. Het gaat live wel ietsjes rockiger (is dat een woord) worden dan we allemaal denken.

Thibault en Fien, echt een verloedering imo. Ver van Q-Music en andere adepten zit je niet af.
Maar om eerlijk te zijn heb ik het altijd zo slecht geweten om StuBru in de ochtend. Ik herinner mij nog de Grote Peter van Veire Ochtendshow en zijn circus.

Dan echt nog liever Fien.

Heb nochtans thibault zelf eens horen zeggen bij een optreden dat de muziek op stubru niet meer is wat het geweest is. In de spits zijn hun handen gebonden denk ik.

Heb nochtans thibault zelf eens horen zeggen bij een optreden dat de muziek op stubru niet meer is wat het geweest is. In de spits zijn hun handen gebonden denk ik.

Playlists worden op voorhand gemaakt door medewerkers met strikte richtlijnen. Na 21 u mag er wel stukken meer, maar tijdens de daguren zijn er dus wel regels en nummers die airtime moeten hebben.

Ik denk, puur vermoeden, dat g&r en Bmth de resterende Graspop headliners zijn. Vraag me vooral af waar Electric Callboy ergens gaan uitkomen.
Ik mis inderdaad nog het jaarlijkse wat metal/hardcore middagdingetje... Slayer, Volbeat, Enter Shikari, Fever 333, Parkw as y Drive etc.
Electric Callboy is daarvoor een mooie invulling!

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Iemand sprak hier over nieuwe lichting. Hoe gaat die Mayorga dat niet winnen eigenlijk? Naar mijn aanvoelen krijgen die meer aandacht dan de andere kandidaten. Als je dan toch een opvolger wil voor Ila.

De laatste twee dagen dat ik StuBru opzet kwam hen nummer steevast voorbij, ik dacht al dat het toeval was.

Rosalia > Lizzo

Maar Lizzo is een pak mainstreamer, heeft meer radio hitjes en spreekt dus meer voor zich op een mainstage (zie ook Lil Nas X) tov Rosalia.

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Ik ben heel benieuwd naar de facebook reacties als ze straks Lizzo specifiek als de "laatste headliner" aankondigen 😅

Ik ben heel benieuwd naar de facebook reacties als ze straks Lizzo specifiek als de "laatste headliner" aankondigen 😅
“Ze hadden het beter POP Werchter genoemd!!!!!i!!”

Die gekkerdjes bestaan nog altijd he.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread