Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.828
Sowieso lijkt het mij duidelijk dat RHCP als vervanger van ofwel RATM ofwel mevrouw Eilish zelf is geboekt, dus de hele discussie of ze überhaupt samen op een dag zouden kunnen staan lijkt me op niks gebaseerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik lees wat er staat maar linksom of rechtsom ga je echt geen festival krijgen waar je anno 2023 de Peppers en Eilish op 1 dag krijgt.
Je herhaalt gewoon wat je eerder al zei en negeert wat ik in m'n comment zeg. Hieronder doe je 't nog een derde keer. Vierde keer als reactie hieronder?

Bon, ik laat het hierbij want dit gaat weer nergens over als je niet eens de moeite doet om te reageren op het eigenlijke bericht.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Sowieso lijkt het mij duidelijk dat RHCP als vervanger van ofwel RATM ofwel mevrouw Eilish zelf is geboekt, dus de hele discussie of ze überhaupt samen op een dag zouden kunnen staan lijkt me op niks gebaseerd.
Tenzij het de oorspronkelijke bedoeling was dat RATM en Billie samen een dag zouden co-headlinen ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Als Werchter Eilish had op de vrijdag dan zouden ze nooit de Peppers als herhaling pakken. Iedereen ziet dat de Peppers een noodgreep is, want waarom zou je anders vorig jaar de moeite doen om ze redelijk festival exclusief te boeken als je ze het jaar erna gewoon kunt oprapen.
Ik val in herhaling, maar quasi iedereen zag Eilish niét alleen een dag dragen na het Boutique-debacle. Ze werd àltijd met/naast iemand gezet hier. Maar we zullen 't idd nooit weten of de twee samen ooit op 't zelfde papier hebben gestaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.126
Je herhaalt gewoon wat je eerder al zei en negeert wat ik in m'n comment zeg. Hieronder doe je 't nog een derde keer. Vierde keer als reactie hieronder?

Bon, ik laat het hierbij want dit gaat weer nergens over als je niet eens de moeite doet om te reageren op het eigenlijke bericht.
Sorry als dat lullig overkwam. Is niet de bedoeling. Ik snap gewoon oprecht niet zo goed wat je probeerde te zeggen in die comment. :)

Edit: Na de comment hierboven wel trouwens.


Dat Boutique gedoe is natuurlijk wel echt al een tijd terug. In de tussentijd is Eilish flink gegroeid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Trouwens is teruggrijpen naar RHCP-Editors ook wat gedateerd want toen werkte Werchter nog met zogezegde Dance afluiters waaronder Editors vielen toen. Zij speelde tot net geen 2h door.
Tegenwoordig stopt Werchter om 1h. Wie 'dump' je dan als het ware in het slot van 21h tot 22h30, indien je de Peppers en Eilish hebt?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Trouwens is teruggrijpen naar RHCP-Editors ook wat gedateerd want toen werkte Werchter nog met zogezegde Dance afluiters waaronder Editors vielen toen. Zij speelde tot net geen 2h door.
Tegenwoordig stopt Werchter om 1h. Wie 'dump' je dan als het ware in het slot van 21h tot 22h30, indien je de Peppers en Eilish hebt?
Editors en RHCP speelden toen quasi (?) even lang - coheadliners dus. De laatste échte dance-afsluiter moet toch Disclosure zijn geweest. 't Is niet omdat Editors wat confettikanonnen mee heeft dat ze onder de noemer 'dance-afsluiter' vallen. Tool speelde ook tot 2u, ook een dance-afsluiter?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.400
1.909
Editors en RHCP speelden toen quasi (?) even lang - coheadliners dus. De laatste échte dance-afsluiter moet toch Disclosure zijn geweest. 't Is niet omdat Editors wat confettikanonnen mee heeft dat ze onder de noemer 'dance-afsluiter' vallen. Tool speelde ook tot 2u, ook een dance-afsluiter?
Geen co headliner dan want The Cure speelde er 2h15 🤔.
Verhaal van Peppers-Editors is reeds uit de doeken gedaan hier als dat de laatste werd verkocht als dance afsluiter omdat de eerste toen absolute headliner wou zijn, punten en komma's natuurlijk.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Aan de kenners; valt Lizzo hoger in te schatten dan Rosalia? Want van die laatsten dachten we toch ook allemaal dat die gewoon op de main zou staan voor QOTSA?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Iemand sprak hier over nieuwe lichting. Hoe gaat die Mayorga dat niet winnen eigenlijk? Naar mijn aanvoelen krijgen die meer aandacht dan de andere kandidaten. Als je dan toch een opvolger wil voor Ila.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Iemand sprak hier over nieuwe lichting. Hoe gaat die Mayorga dat niet winnen eigenlijk? Naar mijn aanvoelen krijgen die meer aandacht dan de andere kandidaten. Als je dan toch een opvolger wil voor Ila.
Geen idee. Studio Brussel heeft hier enkel nog opgestaan voor de tijdloze. Het voelt niet echt alsof ik nog tot de doelgroep behoor...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken