Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Is het gek als ik het niet eens erg vind als het Robbie wordt als rockfanaat.
Nooit gezien, lijkt mij een lachen festival show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Is het gek als ik het niet eens erg vind als het Robbie wordt als rockfanaat.
Nooit gezien, lijkt mij een lachen festival show.
Idd. Lachen en cringen.

Krijg al rillingen bij de gedachte om een nummer als Angels over de weide te horen geschreeuwd worden. En daarnaast, artiesten die het WK in Qatar gesteund hebben, mogen ze sowieso lekker thuislaten.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: koolket en simonbolivar

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Is het gek als ik het niet eens erg vind als het Robbie wordt als rockfanaat.
Nooit gezien, lijkt mij een lachen festival show.
Ik denk dat ie qua tijdsgeest wel naast Pink past. Maar waar Pink een heuse circusshow opvoert, denk ik dat dat niet per se het geval is bij Robbie. Zou 'm daarom ook liever zien. Heeft ook echt een bak hits.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Een Robbie is toch gewoon exact de reden waarvoor RW met Boutique begonnen is. Dat soort artiesten verkopen, maar trekken een wat ander publiek aan of zouden veel kritiek krijgen dus gooien we ze op een aparte festivaldag. Dit jaar stat Pink daar al. Ik kan fout zijn, maar ik zou toch stevig verschieten als ze Robbie echt op RW zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Live gezien een paar jaar geleden en dat was gewoon een ontzettend leuke show. Maar als je sowieso niets met de man of zijn muziek heeft kan ik me voorstellen dat je er weinig mee hebt en het wat aanstellerig kan vinden.

Een show op TV zien is imo sowieso niet te vergelijken met een live ervaring.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat Lizzo die laatste headliner wordt vind ik. Als we vandaag niets krijgen (en volgende week dus waarschijnlijk ook niet), dan is vrij dicht tegen haar Sportpaleis show dat ze har gaan aankondigen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Zou wel een aanzienelijke kleine headliner zijn naast Stromae imo. Daar moet echt nog wat bij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Zou wel een aanzienelijke kleine headliner zijn naast Stromae imo. Daar moet echt nog wat bij.
Eens hoor. Maar kan me niet voorstellen dat Lizzo er niet staat. En dan kom je automatisch op dat enige grote slot uit. Nuja, ik gok dat North Sea Jazz haar straks aankondigt. Misschien samen met België?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Geen kans dat ze op vrijdag staat tussen de Peppers en Gallagher? Of is dat dan weer too much?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Een show op TV zien is imo sowieso niet te vergelijken met een live ervaring.
Weet ik ook wel. Maar iemand die zich zo eenvoudig tweemaal voor zulke regimes laat spannen voor wat geld, hoeft voor mij niet op de Europese festivals te komen spelen. En ja als ik hem daar dan zie Angels zingen in dat grote stadion dan cringe ik.

En naast dat vind ik het gewoon onuitstaanbare muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

totothomas

Playlistbediener
1 dec 2022
5
0
Weet iemand hoe het werkt met tickets kopen? Kan ik meerdere tickets (ook voor vrienden) tegelijk kopen? Worden ze dan daarna gepersonaliseerd?
 

Bowie1997

Playlistbediener
27 jan 2023
11
2
Goedemorgen,

ben nieuw hier op het forum en weet niet of dit de juiste plaats is om de volgende vraag te stellen.

Het gaat om de parkeertickets. Heb navraag gedaan bij ticketmaster en ze gaan pas later dit jaar in de verkoop. Alleen konden ze mij geen antwoord geven op de vraag of je met een weekend parkeerticket meermaals het terrein op en af kan rijden. Vorige jaar had ik mijn eerste (teleurstellende) ervaring op Pinkpop. Daar kon je slechts éénmaal met een parkeerticket het terrein op rijden. Aangezien een festival camping niet aan mij besteed is, boek ik een hotel in Antwerpen voor RW 2023 en heb geen zin in hetzelfde gezeur. Wil gewoon elke dag het parkeerterrein op en af kunnen rijden. Hopelijk weet iemand hier hoe dit zit bij RW
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans is dat Lizzo die laatste headliner wordt vind ik. Als we vandaag niets krijgen (en volgende week dus waarschijnlijk ook niet), dan is vrij dicht tegen haar Sportpaleis show dat ze har gaan aankondigen.
Sportpaleis nog helemaal niet uitverkocht... Middenplein nog tickets, in elk vak in de eerste ring nog plaats en zo te zien de 2de ring zelfs niet open (tenzij helemaal uitverkocht maar dat geloof ik nooit)... Een headliner hoeft voor mij Sportpaleis niet uit te verkopen maar dit lijkt toch vrij beperkt qua kaartenverkoop. Denk dat Lizzo toch veel te hoog wordt ingeschat.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Sportpaleis nog helemaal niet uitverkocht... Middenplein nog tickets, in elk vak in de eerste ring nog plaats en zo te zien de 2de ring zelfs niet open (tenzij helemaal uitverkocht maar dat geloof ik nooit)... Een headliner hoeft voor mij Sportpaleis niet uit te verkopen maar dit lijkt toch vrij beperkt qua kaartenverkoop. Denk dat Lizzo toch veel te hoog wordt ingeschat.
Ik ook, maar denk dat je als Live Nation zijnde gewoon niet anders kan dan haar een spot geven op de festivals.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Geen kans dat ze op vrijdag staat tussen de Peppers en Gallagher? Of is dat dan weer too much?
Zeker niet too much (mss TBK wel wat laag dan), maar dan zouden ze toch gwn net als Stromae, de Peppers als enige grote naam zetten zonder Liam Gallagher ernaast.
Plus die barn zal ook wel zo sterk zijn om de wat minder top heavy main te counteren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken