Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Lizzo is misschien het meest vergelijkbaar met status en grootte Lil Nas X? Hitjes aan de lopende band, mainstream geluisterd, grote naam op andere festivals… zou het niet abnormaal vinden als ze 3e hoogste staat!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Ik neem wel met zekerheid aan dat om 16:00 namen volgen, hoezo zouden ze anders woensdag al een pakketje lossen?
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Goedemorgen,

ben nieuw hier op het forum en weet niet of dit de juiste plaats is om de volgende vraag te stellen.

Het gaat om de parkeertickets. Heb navraag gedaan bij ticketmaster en ze gaan pas later dit jaar in de verkoop. Alleen konden ze mij geen antwoord geven op de vraag of je met een weekend parkeerticket meermaals het terrein op en af kan rijden. Vorige jaar had ik mijn eerste (teleurstellende) ervaring op Pinkpop. Daar kon je slechts éénmaal met een parkeerticket het terrein op rijden. Aangezien een festival camping niet aan mij besteed is, boek ik een hotel in Antwerpen voor RW 2023 en heb geen zin in hetzelfde gezeur. Wil gewoon elke dag het parkeerterrein op en af kunnen rijden. Hopelijk weet iemand hier hoe dit zit bij RW
Verbeter mij als ik mis ben, maar ik heb steeds parkeerticket gekocht op moment van het oprijden van de parking. En de parking verlaten, zorgt er helaas voor dat je de volgende keer opnieuw zal moeten betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Goedemorgen,

ben nieuw hier op het forum en weet niet of dit de juiste plaats is om de volgende vraag te stellen.

Het gaat om de parkeertickets. Heb navraag gedaan bij ticketmaster en ze gaan pas later dit jaar in de verkoop. Alleen konden ze mij geen antwoord geven op de vraag of je met een weekend parkeerticket meermaals het terrein op en af kan rijden. Vorige jaar had ik mijn eerste (teleurstellende) ervaring op Pinkpop. Daar kon je slechts éénmaal met een parkeerticket het terrein op rijden. Aangezien een festival camping niet aan mij besteed is, boek ik een hotel in Antwerpen voor RW 2023 en heb geen zin in hetzelfde gezeur. Wil gewoon elke dag het parkeerterrein op en af kunnen rijden. Hopelijk weet iemand hier hoe dit zit bij RW
De voorbije jaren moest elke dag opnieuw betaald worde en dat gaat dit jaar niet anders zijn. Waarom geen hotelletje in Leuven en met bus op en af? Geen gedoe met auto en niet elke dag 20€ betalen voor auto...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Sportpaleis nog helemaal niet uitverkocht... Middenplein nog tickets, in elk vak in de eerste ring nog plaats en zo te zien de 2de ring zelfs niet open (tenzij helemaal uitverkocht maar dat geloof ik nooit)... Een headliner hoeft voor mij Sportpaleis niet uit te verkopen maar dit lijkt toch vrij beperkt qua kaartenverkoop. Denk dat Lizzo toch veel te hoog wordt ingeschat.
Liam Gallagher staat ook op de eerste lijn. Dan is Lizzo toch minder raar op die positie.
 

Bowie1997

Playlistbediener
27 jan 2023
11
2
Verbeter mij als ik mis ben, maar ik heb steeds parkeerticket gekocht op moment van het oprijden van de parking. En de parking verlaten, zorgt er helaas voor dat je de volgende keer opnieuw zal moeten betalen.
Okay bedankt voor het antwoord. Dan vrees ik dat ik inderdaad losse tickets moet kopen. Maar is het bij RW normaal en mogelijk op pas parkeertickets te kopen op de parking. Bij Pinkpop is het grootste deel van de parkings ver van te voren uitverkocht. En is de parking op loopafstand van het festival terrein?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
Verbeter mij als ik mis ben, maar ik heb steeds parkeerticket gekocht op moment van het oprijden van de parking. En de parking verlaten, zorgt er helaas voor dat je de volgende keer opnieuw zal moeten betalen.
pakweg 7 jaar geleden was het gewoon mogelijk om op 1 en dezelfde parking op en af te rijden als die niet vol zat bij terugkomst.

hoe het de laatste jaren is weet ik niet want ik parkeer me net buiten de regio en kom met de fiets
 

Bowie1997

Playlistbediener
27 jan 2023
11
2
De voorbije jaren moest elke dag opnieuw betaald worde en dat gaat dit jaar niet anders zijn. Waarom geen hotelletje in Leuven en met bus op en af? Geen gedoe met auto en niet elke dag 20€ betalen voor auto...
Is Leuven een beetje een leuk plaatsje en hoe lang is de busreis? Aan de line up te zien wil ik niet alle dagen de gehele dag op RW doorbrengen. Ga dan graag de stad verkennen op momenten dat ik niet op RW ben.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
183
161
Is Leuven een beetje een leuk plaatsje en hoe lang is de busreis? Aan de line up te zien wil ik niet alle dagen de gehele dag op RW doorbrengen. Ga dan graag de stad verkennen op momenten dat ik niet op RW ben.
Leuven is zeer toffe, gezellige studentenstad. Busrit duurt half uurtje vanuit centrum Leuven naar RW
 

Bowie1997

Playlistbediener
27 jan 2023
11
2
Leuven is zeer toffe, gezellige studentenstad. Busrit duurt half uurtje vanuit centrum Leuven naar RW
Okay. Zal het overwegen. Ben absoluut geen fan van bussen (zeker niet als ze overvol zijn). Maar als het echt 60-80 euro scheelt dan is het wellicht een idee.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
ik heb hier een ietwat stomme vraag.
heb je op de Hive resort een mogelijkheid tot opladen van gsm's?
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Weet ik ook wel. Maar iemand die zich zo eenvoudig tweemaal voor zulke regimes laat spannen voor wat geld, hoeft voor mij niet op de Europese festivals te komen spelen. En ja als ik hem daar dan zie Angels zingen in dat grote stadion dan cringe ik.

En naast dat vind ik het gewoon onuitstaanbare muziek.
Ik veronderstel dat je nooit meer Coca Cola, Stella, Jupiler, karmeliet, Hoegaarden,...drinkt, nooit een de Mc Donalds binnenwandelt, nooit nog een visa-kaart gebruikt, geen kledij/schoenen van Adidas aandoet enzovoort... allemaal sponsors van Qatar en Rusland waarmee Robbie Williams wordt betaald. Beetje gemakkelijk en simplistisch om artiesten (die je sowieso onuitstaanbaar vindt) om die reden te bannen.
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Is Leuven een beetje een leuk plaatsje en hoe lang is de busreis? Aan de line up te zien wil ik niet alle dagen de gehele dag op RW doorbrengen. Ga dan graag de stad verkennen op momenten dat ik niet op RW ben.
Leuven idd wel gezellig maar vrij klein. Stad verkennen zal snel gebeurd zijn, dan is er uiteraard meer te verkennen in Antwerpen. Keuze die je uiteraard zelf moet maken als je RW graag combineert met soort citytrip
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken