Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Liam stond vorig jaar op 2 na laatste op een mini festival als Hear Hear en deed er meer dan 2 jaar over om dat Vorst bijna uit te verkopen. Heeft ook gewoon geen enkele solohit in België.
Ja en Lizzo op het toonaangevende uiterst relevante North Sea Jazz, en niet uitverkochte zalen.
Ohja, en kut muziek, nochtans vaak geprobeerd, maar dat is natuurlijk een persoonlijke opvatting.
Hear Hear verkocht gewoon voor geen ruk want wie verzint nu net extra festivals na corona.
er zijn er al 1000den hier in ons vlaams regiotje...
zie ook Encore & Classic ...
daar zou ik niet teveel conclusies uittrekken.
en Lizzo verkoopt sportpaleis ook niet uit op dit moment toch (ok kortere termijn maar toch)
En Rock Werchter verkocht het beste sinds een jaar of 10. Het lag ook gewoon aan de line up van hear hear hoor dat het niet verkocht. Dusja op 1 jaar tijd van op 2 na laatste op een festivak met 10k bezoekers naar co-head op een festival van 88k vind ik verregaand. Zeker zonder enige significante verandering.
En misschien gaat ie het goed doen op die spot daar. Maar er zihn tig bands die het daar goed zouden doen, misschien zelfs die coverband die de lokale kermis platspeelt.
En voor de duidelijkheid: ik zou Lizzo ook een kleine co-head vinden voor Werchter hoor.
Tuurlijk, ze hebben ook wel heel veel namen natuurlijk.
Maar vind het wel wat zeggen dat, want ze tourt in juni/juli, ze ervoor kiezen om haar niet op Pinkpop, BKS of DTRH te zetten maar dat ze, met alle respect, op NSJ belandt.
Maar vind het wel wat zeggen dat, want ze tourt in juni/juli, ze ervoor kiezen om haar niet op Pinkpop, BKS of DTRH te zetten maar dat ze, met alle respect, op NSJ belandt.
Verbaast me wel van meer namen op die lineup. Had Little Simz, Loyle Carner, Stormzy en Sampha the Great, om een paar te noemen, ook eerder op BKS of DTRH verwacht. Ik volg NSJ normaal niet zo dus weet niet of dit altijd zo is maar ze lijken dit jaar sowieso wel wat meer ''recente'' acts te boeken.
Moest je mindere mobiliteit nodig zijn voor een dichtere plek kan je ook dichterbij parkeren via Inter. Staat op de info pagina die al online staat, wie weet kan je daar mee verder
Verbaast me wel van meer namen op die lineup. Had Little Simz, Loyle Carner, Stormzy en Sampha the Great, om een paar te noemen, ook eerder op BKS of DTRH verwacht. Ik volg NSJ normaal niet zo dus weet niet of dit altijd zo is maar ze lijken dit jaar sowieso wel wat meer ''recente'' acts te boeken.
En Rock Werchter verkocht het beste sinds een jaar of 10. Het lag ook gewoon aan de line up van hear hear hoor dat het niet verkocht. Dusja op 1 jaar tijd van op 2 na laatste op een festivak met 10k bezoekers naar co-head op een festival van 88k vind ik verregaand. Zeker zonder enige significante verandering.
En misschien gaat ie het goed doen op die spot daar. Maar er zihn tig bands die het daar goed zouden doen, misschien zelfs die coverband die de lokale kermis platspeelt.
En voor de duidelijkheid: ik zou Lizzo ook een kleine co-head vinden voor Werchter hoor.
begrijp met niet verkeerd Lizzo mag er ook staan.
maar naar mijn persoonlijk gevoel dan net onder Liam
maar zou Lizzo zeker meepakken als ze er staat.
zeer blij met deze boeking van LG en spot!
maar ik ben biased as fuck over de gallaghers.
Wie weet nu Noel aan het scheiden is dat er terug een reunie zit aan te komen
hear hear was gewoon een regelrecht fiasco, zelfs ik heb dat geskipt...
te duur, en moest keuzes maken!
Ja vrees ik ook. Valt mij op dat bij festivals erg weinig rekening wordt gehouden met mensen die niet super mobiel zijn (maar te mobiel voor een rolstoel).
Op RW juist wel. Je hebt bv aparte ingang, zodat je niet lang hoeft te wachten en mag een vouwstoel mee naar binnen nemen. Je kunt een aanvraag doen (zie website) met medische info en dan wordt die beoordeeld door Inter. Echt altijd supergoed geregeld, zowel met als zonder rolstoel.