Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Dan spreek je inderdaad puur uit eigen gevoel. Want als ze beiden op dezelfde dag zouden staan, zou Lizzo altijd boven Liam staan
Dan spreek jij uit persoonlijke voorkeur.
Voor mij persoonlijk staat Liam altijd boven Lizzo. En geen hit, mss. Maar song als everything s electric werd echt wel grijsgedraaid op stubru. Natuurlijk niet het poppy nummer wat op andere zenders terecht kan.

Los daarvan, het mag wat meer zijn dan Lizzo op die donderdag. Zou matig verkopen denk ik.

Maar zouden ze robbie niet gewoon al aangekondigd hebben moest dat zo zijn. Speelt ook nog in Amsterdam deze maand en pinkpop kondigde hem wel aan. Mss was die co headliner gewoon nog niet rond op donderdag en verrassen ze ons nog

• Leuk
Waarderingen: Breinaard
Ik ben Lizzo moe, en ze is nog niet eens bevestigd.
Brits Bitch Please GIF by BRIT Awards

Dan spreek jij uit persoonlijke voorkeur.
Voor mij persoonlijk staat Liam altijd boven Lizzo. En geen hit, mss. Maar song als everything s electric werd echt wel grijsgedraaid op stubru. Natuurlijk niet het poppy nummer wat op andere zenders terecht kan.

Los daarvan, het mag wat meer zijn dan Lizzo op die donderdag. Zou matig verkopen denk ik.

Maar zouden ze robbie niet gewoon al aangekondigd hebben moest dat zo zijn. Speelt ook nog in Amsterdam deze maand en pinkpop kondigde hem wel aan. Mss was die co headliner gewoon nog niet rond op donderdag en verrassen ze ons nog
Ik ben wel bang dat als je afgaat op wat grijsgedraaid is op de radio, dat Lizzo hoger zal staan dan het solowerk van Liam.

Users who are viewing this thread