Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
59
73
Ik ga voor de 4e keer naar Werchter (2016, 2017, 2022, 2023) en heb werkelijk nog geen een volledig droge editie meegemaakt.

Hoop heel hard op een droge editie maar betwijfel het.
2018 was dan weer bloedheet, dus aan wie ligt die regen? 😜

En 2016 was zeiknat, hmmm. 😅

Edit: ik was dus niet de enige die het opmerkte 🤣
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Haha nope, niet voor mij. Maar ik ben echt een zonneklopper.

Ik vertrouw mensen die 'regen ook wel leuk vinden' op een festival niet. Het is per definitie altijd klote. Je kan niet op de grond zitten, je moet zo'n triestige, deprimerende poncho aan. Droevige boel.

Ik lig altijd graag in het gras tussendoor, met regen kan dat zelfs niet.
Toch mooie, legendarische momenten meegemaakt in de regen.

De weersvoorspelling op mijn telefoon geeft nu een spatje regen in de ochtend aan op zater- en zondag aan. Daar lig ik niet wakker van.

22 C met een zonnetje is perfect wat mij betreft.
En liever afentoe een buitje dan dit:

IMG_2863.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Toch mooie, legendarische momenten meegemaakt in de regen.

De weersvoorspelling op mijn telefoon geeft nu een spatje regen in de ochtend aan op zater- en zondag aan. Daar lig ik niet wakker van.

22 C met een zonnetje is perfect wat mij betreft.
En liever afentoe een buitje dan dit:

Bekijk bijlage 5687

Bwa kweet niet , toch liever een droge editie. Ik vind de 19 tot 22 gr die nu voorspeld wordt fris. Dan liever 10 graden meer en vakantiegevoel.

Maat dat kan op een week nog een keer of 5 veranderen
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Toch mooie, legendarische momenten meegemaakt in de regen.

De weersvoorspelling op mijn telefoon geeft nu een spatje regen in de ochtend aan op zater- en zondag aan. Daar lig ik niet wakker van.

22 C met een zonnetje is perfect wat mij betreft.
En liever afentoe een buitje dan dit:
Bij mij wordt zaterdag zo'n dag dat het de hele dag door regent...

We zien wel. Ik ga pas ambetant lopen als het tegen woensdag nog steeds zo is. Nu kan alles nog veranderen. Dit weekend wordt het in ieder geval mooi weer!
 
  • Verdrietig
Waarderingen: slyke

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Toch mooie, legendarische momenten meegemaakt in de regen.

De weersvoorspelling op mijn telefoon geeft nu een spatje regen in de ochtend aan op zater- en zondag aan. Daar lig ik niet wakker van.

22 C met een zonnetje is perfect wat mij betreft.
En liever afentoe een buitje dan dit:

Bekijk bijlage 5687
2010? Niet te doen dat jaar. Humo bracht toen nog iedere dag een werchterkrant uit. Ze hadden die dag overal de temperatuur gemeten. 52 graden in een Dixi.
 
  • Wow
Waarderingen: muskusosman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Niet mee eens. De laatste jaren een aantal goede platen uitgebracht die over het algemeen goed zijn ontvangen.
Overdrive is bijvoorbeeld weer een fijne plaat imo. Ook met haar nieuwe show zal het een mooi feest worden in de Barn.

Toch ga ik voor Sam Fender. Ook omdat Awakenings een weekje later op de agenda staat (zonder Charlotte helaas).
Hopelijk is er na Sam nog wat plek in the Barn.
Eh. Ik heb liever wat meer variatie en selectie in plaats van een uurtje minimal, commerciële techno.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket en Joslittel

NelStof

Nieuw lid
30 mei 2023
2
1
Over dat cashless systeem, weet iemand of je deel van u gekochte bonnen op je bandje kan zetten en een deel op de groupiekaart?

Ik heb 80 bonnen gekocht dus splitten zou wel handig zijn..
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken