Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Toch liever n beetje regen dan elke dag 33 graden
Haha nope, niet voor mij. Maar ik ben echt een zonneklopper.

Ik vertrouw mensen die 'regen ook wel leuk vinden' op een festival niet. Het is per definitie altijd klote. Je kan niet op de grond zitten, je moet zo'n triestige, deprimerende poncho aan. Droevige boel.

Ik lig altijd graag in het gras tussendoor, met regen kan dat zelfs niet.
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ik vertrouw mensen die 'regen ook wel leuk vinden' op een festival niet. Het is per definitie altijd klote.
Continu zon zonder een spatje regen vind ik dan weer klote. Het blijft warm, het koelt niet af. Geef mij dan elke dag maar lekker even een buitje tussendoor. Elke dag 25 / 30 graden zonder regen is horror.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious en Joslittel

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
De mm neerslag die momenteel voorspeld wordt gaat geen pijn doen. Prima temperatuurtje geeft ie aan...dansen zonder zweten!
Hier teken ik voor.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Wel zorgen dat je je tent woensdag al of donderdag vroeg opzet denk ik:

Donderdag zou een storing door het land trekken met buien, mogelijk met onweer. We halen we zo'n 22 graden in het centrum.
 

Gaba

Nieuw lid
6 nov 2022
2
2
En nu even niet over het weer : The Reytons komen blijkbaar op veel lijstjes voor, ook bij mij in fluo. Het zal ‘gezellig’ druk worden aan de nieuwe Slope.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en BetterDays

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Elke dag 25 / 30 graden zonder regen is horror.
Oh, dan zijn we 2 verschillende mensen haha. Ik zou er meteen 50 euro extra voor betalen. Op BKS was het heeeerlijk. En dan die zalige avonden in je t-shirt. Droomweer. :love: Maar ja, aan dat meer kunnen staan hielp natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Nadat ik eerst Aurora enkel als must see had op donderdag, heb ik na wat inluisteren op Spotify toch een mooie route kunnen opmaken. Overigens de eerste keer dat ik maar 1 dag naar een major festival ga dus ik moet me niet druk maken over energie doseren.

Anna Calvi > Gayle > King Princess > The 1975 > Sam Fender > Aurora > Mumford & Sons.

Hier en daar nog een gaatje voor iets anders te ontdekken, of wat eten halen of vrienden zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
78
102
Continu zon zonder een spatje regen vind ik dan weer klote. Het blijft warm, het koelt niet af. Geef mij dan elke dag maar lekker even een buitje tussendoor. Elke dag 25 / 30 graden zonder regen is horror.
Zeuren over het weer is tijdverlies, boys : je kan er toch niks aan doen. En zeuren over je favoriete muziekgenre/artiest idem dito: ieder z'n ding. Keuze genoeg, ik heb m'n joker al klaar staan :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken