Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
243
145
Ik hou van techno en ook wel van Charlotte, maar ik zie dit niet echt voor me. Toch niet vergelijkbaar met elektronische acts als Chemical Brothers en Underworld. Zo’n Charlotte is heerlijk op een technofestival, waar je langzaam naar opbouwt. Maar dat zijn slechts my two cencents
Zucht. Waarom moet overal weer langzaam naar toe gebouwd worden. Denk je dat er nu op defqon ergens langzaam naartoe gebouwd wordt. Gewoon gaan met de banaan en als je moe bent ff pauze houden en daarna weer gek meedoen. Ik was ook op Awakenings gewoon vanaf 1300 beuken met die hap. Trouwens in de techno van nu zit ook veel early rave in gemengd met classic trance en early hardstyle. Dit wordt gewoon een party set die niet onder doet voor the chem bros of prodigy. Ik denk dat deze tent gaat uitpuilen met mensen die snakken naar een feestje. De middag en vooravond raakt al aardig traag op gang imho. Op een gegeven moment willen mensen gewoon knallen. Het is ook niet dat cdw om 1500 in de middag speelt, maar gewoon In de avond primetime om kwart over 8. Gewoon de tent ingaan, je laten meeslepen door de pompende beats en huppatee. 😀
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119
Zucht. Waarom moet overal weer langzaam naar toe gebouwd worden. Denk je dat er nu op defqon ergens langzaam naartoe gebouwd wordt. Gewoon gaan met de banaan en als je moe bent ff pauze houden en daarna weer gek meedoen. Ik was ook op Awakenings gewoon vanaf 1300 beuken met die hap. Trouwens in de techno van nu zit ook veel early rave in gemengd met classic trance en early hardstyle. Dit wordt gewoon een party set die niet onder doet voor the chem bros of prodigy. Ik denk dat deze tent gaat uitpuilen met mensen die snakken naar een feestje. De middag en vooravond raakt al aardig traag op gang imho. Op een gegeven moment willen mensen gewoon knallen. Het is ook niet dat cdw om 1500 in de middag speelt, maar gewoon In de avond primetime om kwart over 8. Gewoon de tent ingaan, je laten meeslepen door de pompende beats en huppatee. 😀

Nice, dit is wel het scenario zoals ik het voor ogen had. Hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken.👌

Ik zie ook behoorlijk uit naar Warhaus. Daarna snel langs wc en bar en gaan met die banaan.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Vanaf Maandag/ Dinsdag maar eens echt kijken wat voor weer het word. Er kan veel veranderen in een aantal dagen. In 28 jaar festivals alle soorten weer meegemaakt. Maar nog nooit heeft het mijn plezier bederft
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Vanaf Maandag/ Dinsdag maar eens echt kijken wat voor weer het word. Er kan veel veranderen in een aantal dagen. In 28 jaar festivals alle soorten weer meegemaakt. Maar nog nooit heeft het mijn plezier bederft
Verpest zeker niet, maar ik heb toch liever geen 2016
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Die was best nat inderdaad. Vooral vooraf veel gevallen toen.

We gaan het zien. Wat heb ik er weer zin in zeg. De Donderdag is voor mij de enige dag die ik persoonlijk niet zo interessant vind. Kan vooraf alleen enthousiast worden van Weyes Blood en Iggy. Maar ik laat me weer graag verassen. Vaak loop ik op dat soort dagen toch tegen een fijne act aan waar ik vooraf niet veel aandacht aan geschonken had
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Hangt er ook maar vanaf welke site je bezoekt.

Laat het aub gewoon droog blijven in de eerste plaats.
Inderdaad droog is al prima.
Kmi geeft elke dag kans op een beetje regen, kan ook gewoon overwaaien.
Temperaturen 20, 21 daar mag gerust nog een graad of 5 bij. Maar het is nog een week, kan nog veranderen
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.790
3.746
Die was best nat inderdaad. Vooral vooraf veel gevallen toen.

We gaan het zien. Wat heb ik er weer zin in zeg. De Donderdag is voor mij de enige dag die ik persoonlijk niet zo interessant vind. Kan vooraf alleen enthousiast worden van Weyes Blood en Iggy. Maar ik laat me weer graag verassen. Vaak loop ik op dat soort dagen toch tegen een fijne act aan waar ik vooraf niet veel aandacht aan geschonken had
Anna Calvi, Warhaus, The Reytons, Sam Fender en/of Aurora 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en Everyknight

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Zucht. Waarom moet overal weer langzaam naar toe gebouwd worden. Denk je dat er nu op defqon ergens langzaam naartoe gebouwd wordt. Gewoon gaan met de banaan en als je moe bent ff pauze houden en daarna weer gek meedoen. Ik was ook op Awakenings gewoon vanaf 1300 beuken met die hap. Trouwens in de techno van nu zit ook veel early rave in gemengd met classic trance en early hardstyle. Dit wordt gewoon een party set die niet onder doet voor the chem bros of prodigy. Ik denk dat deze tent gaat uitpuilen met mensen die snakken naar een feestje. De middag en vooravond raakt al aardig traag op gang imho. Op een gegeven moment willen mensen gewoon knallen. Het is ook niet dat cdw om 1500 in de middag speelt, maar gewoon In de avond primetime om kwart over 8. Gewoon de tent ingaan, je laten meeslepen door de pompende beats en huppatee. 😀
Dat gun ik je van harte! :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
CDW is toch een beetje saai qua techno? Idk. Zie niet waarom dat nu net een must see is, ieder z'n smaak zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
167
87
CDW is toch een beetje saai qua techno? Idk. Zie niet waarom dat nu net een must see is, ieder z'n smaak zeker.
Niet mee eens. De laatste jaren een aantal goede platen uitgebracht die over het algemeen goed zijn ontvangen.
Overdrive is bijvoorbeeld weer een fijne plaat imo. Ook met haar nieuwe show zal het een mooi feest worden in de Barn.

Toch ga ik voor Sam Fender. Ook omdat Awakenings een weekje later op de agenda staat (zonder Charlotte helaas).
Hopelijk is er na Sam nog wat plek in the Barn.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
150
157
Charlotte was mijn eerste live Techno ervaring, op Pukkelpop 2022. Daarvoor eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in geweest. Maar ondanks de vele problemen tijdens die show enorm genoten en dit jaar al 3 keer naar een Techno festival geweest.

Had er graag bij willen zijn op Werchter, maar kies toch voor Sam Fender. Hoe vaak die grap ook is gemaakt, maar Charlotte is wat betrouwbaarder om nog eens te zien dan Sam. Hoe vervelend ik het ook vind voor Sam.

Ik ga in ieder geval volop genieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Beetje crazy toch wel dat enkel tickets voor donderdag en masse blijven staan op Ticketswap, andere dagen nada.
Hoezo vreemd ?
Dat zijn dan ook de dagen die voor het grotere publiek totaal oninteressant zijn.
Een onthoofde dag & een dag waarop een herhaling is ...
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Bummer? 4 dagen rond de 24 graden en gevoelstemperatuur zeer zeker hoger. Paar kleine buitjes op de zaterdag. Mensen die 4 dagen 30+ graden willen zonder een druppel regen hebben al op voorhand een zonnesteek.
Echt? Op BKS was het exact dat weer, heerlijk. Ik zou geld overhebben om exact dat te herhalen op RW.

Fuck regen, echt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken