Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Weet iemand of je ingekochte coins kan transfereren naar de groupie card, of moet je voor die groupie card nieuwe coins kopen?
dat zal niet gaan nee. Op de manier waarop dit systeem momenteel is opgezet zou dat inherent onveilig zijn.

Misschien, hééél misschien, kunnen ze dat 'manueel' voor je doen aan de coins helpdesk. Maar zelf zal je dat niet kunnen, tot ze het systeem waterdicht maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
210
116
Pff over het weer gesproken, ik woon heel dicht bij Jera on Air en die hebben alweer heel slecht weer, daar wordt je toch niet vrolijk van hoor….alleen maar regen! Hopelijk volgende week goed weer🤞🏻🍀
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
257
151
Vraag over het kookpunt. Kun je daar gratis gebruik van maken om daar heet water te zetten voor koffie/ thee/ noodles/soepje?
Is t daar doorgaans druk?
Ik eet vooral Noodles/soepje voordat ik ga feesten om een klein bodempje te leggen. :)
Ik neem aan dat daar een waterkoker staat en zo te lezen een magnetron voor om een soepje op te warmen?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.804
3.778
Vraag over het kookpunt. Kun je daar gratis gebruik van maken om daar heet water te zetten voor koffie/ thee/ noodles/soepje?
Is t daar doorgaans druk?
Ik eet vooral Noodles/soepje voordat ik ga feesten om een klein bodempje te leggen. :)
Ik neem aan dat daar een waterkoker staat en zo te lezen een magnetron voor om een soepje op te warmen?
Wie een eigen potje wil koken of opwarmen, kan daartoe terecht in de kooktent waar waterkokers en microgolfovens beschikbaar zijn.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
257
151
Wie een eigen potje wil koken of opwarmen, kan daartoe terecht in de kooktent waar waterkokers en microgolfovens beschikbaar zijn.
Staat niet bij of t gratis is, als ze al 1,5 munt vragen voor een douche. Dacht check f even. Maar dan ga ik daarvan uit. Mooi.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
583
551
Staat niet bij of t gratis is, als ze al 1,5 munt vragen voor een douche. Dacht check f even. Maar dan ga ik daarvan uit. Mooi.
Daar schrik ik nog altijd van. Op MySpace gratis douchen en dan 1,5 munt op normale Hive. Meerprijs voor MySpace is € 20 per persoon voor meerdere voordelen. Bizar.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
182
133

Vreselijk, dit soort fomo-opwekkende artikeltjes. 😬

Raye en Sam Fender zou ik graag zien maar die overlappen elkaar volledig. Om maar van het gezeur af te zijn besloot ik ze beiden te skippen ten faveure van een break na Warhaus en wat bijtanken richting CDW.

🤨🥴

Hoe pakken anderen van jullie die graag vol voor CDW willen gaan dit aan? Ook Raye/Sam Fender grotendeels of volledig links (of rechts, dat durf ik niet te zeggen) laten liggen??
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.975
6.260
Beetje crazy toch wel dat enkel tickets voor donderdag en masse blijven staan op Ticketswap, andere dagen nada.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
333
381
CDW links laten liggen en naar Sam Fender en erna The Reytons gaan. Zo pak ik dat aan. 😄
Ik hou van techno en ook wel van Charlotte, maar ik zie dit niet echt voor me. Toch niet vergelijkbaar met elektronische acts als Chemical Brothers en Underworld. Zo’n Charlotte is heerlijk op een technofestival, waar je langzaam naar opbouwt. Maar dat zijn slechts my two cents.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
182
133
Dank voor de input!

Het is jammer dat het ook niet de moeite waard is om een deel van Fender of Raye mee te gaan pakken. Een incompleet optreden doet voor mij af aan de beleving en bovendien heb ik dan ook geen fatsoenlijke plek bij CDW.

Nog iemand een klein beetje ondersteuning waarom ik niet moet zeuren en gewoon idd vol voor CDW moet gaan?
Lastig, keuzes, keuzes. Maar ook wel weer een deel van de voorpret. 😬
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en LIBOH

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
210
116
Dank voor de input!

Het is jammer dat het ook niet de moeite waard is om een deel van Fender of Raye mee te gaan pakken. Een incompleet optreden doet voor mij af aan de beleving en bovendien heb ik dan ook geen fatsoenlijke plek bij CDW.

Nog iemand een klein beetje ondersteuning waarom ik niet moet zeuren en gewoon idd vol voor CDW moet gaan?
Lastig, keuzes, keuzes. Maar ook wel weer een deel van de voorpret. 😬
ik had ook graag beide gezien, maar ik ga toch voor Fender….hopelijk met lekker zonnetje en jupi…
Denk dat ze al allebei op hun eigen manier erg leuk gaan worden🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Gebruikers die dit onderwerp bekijken