Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Map staat in de app + timetable geüpdatet met casa Bacardi, dat is de nieuwe tent die achter de slope staat met doorlopend dj’s, oa Bibi seck, Faisal,
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.002
2.051
Map staat in de app + timetable geüpdatet met casa Bacardi, dat is de nieuwe tent die achter de slope staat met doorlopend dj’s, oa Bibi seck, Faisal,
Goe vur in den otto. Tof.
Goed om de tijd tussen The Black Keys en Editors te overbruggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
59
84
Over dat cashless systeem, weet iemand of je deel van u gekochte bonnen op je bandje kan zetten en een deel op de groupiekaart?

Ik heb 80 bonnen gekocht dus splitten zou wel handig zijn..
Ik heb dit per mail gevraagd aan live nation. En jammer genoeg kunnen vouchers niet gesplitst worden
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.002
2.051
Sorry, maar een serieuze vraag. Volgens mij wel, maar volgens sommige niet want cash less. Maar dat gaat volgens mij alleen over het betalen met coins.
Niet over het aankopen van coins.
  • Aan de top-up kassa’s: ga langs aan één van de kassa’s en geef aan hoeveel Coins je wil opladen. Na betaling worden de Coins op de chip van je polsbandje ingelezen. Betalen aan de kassa’s kan met elke bankkaart alsook met de courante betaal-apps.

Op Graspop kon het anders wel.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
970
291
Goe vur in den otto. Tof.
Goed om de tijd tussen The Black Keys en Editors te overbruggen.
Nieuwe podium casa Bacardi lijkt me ook een eerste stap naar een echt dj podium, lijkt me wel fijn om dode momenten te overbruggen
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Sorry, maar een serieuze vraag. Volgens mij wel, maar volgens sommige niet want cash less. Maar dat gaat volgens mij alleen over het betalen met coins.
Niet over het aankopen van coins.
Aankopen alleen met kaart.
Maar als je ze toch op het terrein koopt, zou k niet gaan aanschuiven, gewoon met je bankapp doen
 

fatefearfighter

Playlistbediener
18 mei 2023
42
76
Wie heeft er een goede regenfrak/poncho, en waar heb je die gekocht? Ik zoek iets dat klein bij elkaar te vouwen is, maar toch stevig en comfortabel genoeg. En bovenal, iets dat goed beschermd uiteraard. Zeker als het niet zo warm is is dat wel belangrijk
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Nieuwe podium casa Bacardi lijkt me ook een eerste stap naar een echt dj podium, lijkt me wel fijn om dode momenten te overbruggen
Dat Casa Bacardi is toch niet helemaal nieuw ? Stond daar de afgelopen jaren toch ook al, maar dan niet in een tent.
Stond altijd redelijk veel Tomorrowland-volk precies. Ik ga het vermijden.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Wie heeft er een goede regenfrak/poncho, en waar heb je die gekocht? Ik zoek iets dat klein bij elkaar te vouwen is, maar toch stevig en comfortabel genoeg. En bovenal, iets dat goed beschermd uiteraard. Zeker als het niet zo warm is is dat wel belangrijk
Ik heb eens iets opgevangen over iets nieuws. K-Way of zo ?
Zou goed moeten zijn !
 
  • Leuk
Waarderingen: fatefearfighter

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Dat Casa Bacardi is toch niet helemaal nieuw ? Stond daar de afgelopen jaren toch ook al, maar dan niet in een tent.
Stond altijd redelijk veel Tomorrowland-volk precies. Ik ga het vermijden.
Bedoel je niet the towers by jupiler in de timetable?
Casa bacardi is in de buurt vd slope
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Bedoel je niet the towers by jupiler in de timetable?
Casa bacardi is in de buurt vd slope
Nee, ik bedoel Casa Bacardi.
Als je vroeger richting de Slope keek (de helling, niet het podium), had je links een hele rij eetstandjes en rechts een hoop andere gesponsorde troep, waaronder dat Casa Bacardi, toch ? Met dansende, cocktails slurpende mensen op een balkonnetje ?

Dit hier, denk ik :
Casa-Bacardi-2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en fatefearfighter

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Nee, ik bedoel Casa Bacardi.
Als je vroeger richting de Slope keek (de helling, niet het podium), had je links een hele rij eetstandjes en rechts een hoop andere gesponsorde troep, waaronder dat Casa Bacardi, toch ? Met dansende, cocktails slurpende mensen op een balkonnetje ?

Dit hier, denk ik :
Casa-Bacardi-2.jpg
Ja herken het. Lijkt me nu uitgebreider met een line up
 

festirock

Support act
1 dec 2015
851
577
Casa Bacardi, al enkele jaren in kleine vorm present op het festival, groeit door. De gloednieuwe danstent staat achteraan in het Festivalpark, bij de Slope, naast de hoofdingang. De DJ line-up is eclectisch. Van latin beats tot aanstekelijke funk, warme soul en alles daartussen. Bibi Seck, David Vunk, CC:DISCO!, Jarreau Vandal, Willie Wartaal, Faisal, Taylah Elaine zijn maar enkele namen die voor zwoele momenten zorgen in Casa Bacardi op Rock Werchter.
 

barts

Nieuw lid
8 okt 2018
2
1
  • Leuk
Waarderingen: fatefearfighter

Gebruikers die dit onderwerp bekijken