Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.578
4.323
Ik vind het verre van scherp. Enorm rommelig. Grohl maakt herhaaldelijk zijn zinnen niet af en schreeuwt dan maar wat. Het is wat het is. Hopelijk is Grohl beter in vorm volgend jaar.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: elo, leon94 en jimmywe

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.780
6.524
Misschien moet het ook wel niet te scherp en strak zijn. Dat past helemaal niet bij de muziek eigenlijk. Grohl ouwehoert een stuk minder, dus dat is een dikke plus. Geen gezeik, maar gewoon knallen.
Haha, dat was ook wat geweest met maar een uur speeltijd.

Al zie ik niemand Robbie op Pinkpop meer overtreffen als het op oeverloos gezwets aankomt. Allemachtig.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.595
7.593
Misschien moet het ook wel niet te scherp en strak zijn. Dat past helemaal niet bij de muziek eigenlijk. Grohl ouwehoert een stuk minder, dus dat is een dikke plus. Geen gezeik, maar gewoon knallen.
Was op Rock Am Ring dus ook al. Toen duurde het letterlijk drie kwartier voordat ze überhaupt even stopten met spelen en Grohl wat tegen het publiek kon zeggen. En dat was ook maar kort, want daarna ging de gaskraan weer vol open. Misschien een nieuwe koers bij hen: minder lullen, meer rammen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.241
5.609
Haha, dat was ook wat geweest met maar een uur speeltijd.

Al zie ik niemand Robbie op Pinkpop meer overtreffen als het op oeverloos gezwets aankomt. Allemachtig.
Derde halfuur van Pink was op dat vlak ook wel de moeite vond ik op Boutique.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.578
4.323
Was op Rock Am Ring dus ook al. Toen duurde het letterlijk drie kwartier voordat ze überhaupt even stopten met spelen en Grohl wat tegen het publiek kon zeggen. En dat was ook maar kort, want daarna ging de gaskraan weer vol open. Misschien een nieuwe koers bij hen: minder lullen, meer rammen.
Beter voor zijn adem/zuurstof ook. Foos hebben relatief veel zang vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Jamel

festirock

Support act
1 dec 2015
930
623
Presentator vertelde daar dat ze gecontacteerd waren als donderdag headliner om stromae te vervangen, maar dat het onmogelijk was . Maar volgende zomer zouden ze er zoiezo staan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken