Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend heeft 80 per persoon besteld voor 4 dagen. Nu is het nog maar de vraag of de gierige Nederlander meer gaat bijleggen of dat we rustig aan moeten doen met de biertjes
Bedankt voor de reacties. Mijn vriend heeft 80 per persoon besteld voor 4 dagen. Nu is het nog maar de vraag of de gierige Nederlander meer gaat bijleggen of dat we rustig aan moeten doen met de biertjes
Ik bestel liever wat meer ipv op een festival te moeten opletten wat je doet.
Als je op het terrein eet en drinkt zit je snel aan 20 per dag. Toch als je graag wat bier drinkt
Maar blijven goede songs en goede band , vind t wel een mooie afsluiter op zondag. Zeker met QOTSA ervoor. Waarschijnlijk al vrij kapot op dat moment, dan is die combi makkelijk en goed.
QOTSA is een must met de nieuwe plaat en hun recente live shows
Was k me ook ah afvragen, als je iets eet is de helft erdoor. Pintjes zonder na te denken shit heb k nog wel genoeg vind k aangenamer. Liever nu wat minder betalen dan daar 1 euro per 4 pintjes meer te betalen
Ik heb AM nu twee keer gezien en bij beide keren hetzelfde verhaal. Dat is gewoon de stijl van AM. Je moet niet meer verwachten van die gasten. Amper participatie, maar wel gewoon strak spelen, een arrogante Alex Turner en zuivere vocals.
Studio Brussel die het programma kiest op The Hive en in The Towers, standje op het festival, standje op de camping.
En vanaf maandag is het vollenbak Werchter de hele week lang op de radiozender.
EN DAT MET ONS BELASTINGSGELD!
Kbedoel maar dat het redelijk moeilijk gaat worden om die gasten nog te ontwijken.
Was k me ook ah afvragen, als je iets eet is de helft erdoor. Pintjes zonder na te denken shit heb k nog wel genoeg vind k aangenamer. Liever nu wat minder betalen dan daar 1 euro per 4 pintjes meer te betalen
Op Graspop mochten we flesje water mee naar binnen nemen, dus dan is het de hele dag al water drinken en 0 munten kwijt aan drinken. Zak met stuk of 3 bolletjes mee naar binnen nemen en je hebt al weer wat munten bespaart. Maar als je als avondeten voldoende hebt aan kwart pizza en later op de avond nog een frietje delen, dan ben je met z'n tweeën voor zo'n 3 munten per persoon al klaar voor de hele avond. Tweede dag wel wat meer duurdere dingen gekocht, maar het scheelt als je als beiden niet de grootste eter bent.
Denk dat het uiteindelijk wel net iets meer dan 10 de man is geweest. We hadden 60 munten in de voorverkoop voor 2 dagen en 2 personen, maar heb op mijn bandje nog 15,5 munt over en partner ook een stuk of 5. Alleen wel 3 extra tokens gehaald via cash your trash. Dus 11 tokens op een dag dan denk ik.
Op de BBC waren ze voor de show al aan het hypen dat ze laatste tijd terug dingen spelen zoals From The Ritz ... en when the sun goes down.
Niks. Alsof ze het gehoord hadden.