Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum

Zou een mooie headliner zijn!!

Puur... clickbait! Deze website is nutteloos!
Copy-paste tekst voor Radiohead, Blur, etc:

Puur... clickbait! Deze website is nutteloos!
Copy-paste tekst voor Radiohead, Blur, etc:
Zelfs een stilstaande klok heeft twee keer op een dag gelijk. Als je maar vaak genoeg gokt.

Dan heb je het misschien over een ander concert?
Er is iig een concert geweest dat het vuurwerk afschuwelijk was… constant losse schoten volledig uit de maat en je had constant het gevoel dat de technici van de muziek en het vuurwerk totààl niet met elkaar hadden overlegd.
Op een bepaald moment had je zelfs het gevoel dat het een vuurwerk of show van een ander concert was dat ergens anders bezig was…

Zeer amateuristisch, maar waarschijnlijk te maken doordat België de enige show was waar ze zo konden uitpakken…
Ik had het over 2013. Toen sloten ze RW op zondag af. In 2016 vond ik ze minder.

Laatst bewerkt:
Vond Nutini bij laatste passage, ergens in vooravond op main verschrikkelijk saai.
Desondanks dat ik die af en toe wel eens stream, vond ik zijn passage op de Lokerse Feesten, 10 jaar terug, niet goed.
Mag wel komen herkansen in The Barn, maar zeker niet op Main (maar ook niet in Klub c).

Die staat hoog op mainstage als hij komt denk ik. Redelijk schaars qua touren, nu ook in de Tijdloze 100 bv ...
Hij gaat de main, uiteraard en terecht, niet headlinen. Dan zou ik hem echt de Barn laten headlinen en niet als Sub of net als RATM rond een uur of 6 (;)) programmeren. Ben bang dat het dan niet zoveel zal doen. Beetje zoals Alt-J nu heeft bewezen (en Michael Kiwanuka wellicht)

Las pas dat zulke zalen bewuste keuzes zijn aangezien hij dat een stuk leuk vindt dan een massaal concert.
‘Mijn nieuwe album vertelt waar ik nu in het leven sta, en dat is mooi. Maar de liedjes krijgen voor mij pas echt gewicht als ik ze live kan zingen. In de kern voel ik me een soulzanger, ik moet gevoelens uiten, van me af kunnen zingen. Dat doe ik eigenlijk het liefst in kleine zalen waar ik het publiek in de ogen kan kijken. Misschien werd het me allemaal wat te groot, en ben ik daarom zo lang weggeweest.

Lijkt wel vaker te gebeuren met artiesten als hem, kijk naar Bon Iver, Ben Howard... Gigantisch succes en dan. Het gat.

Lijkt wel vaker te gebeuren met artiesten als hem, kijk naar Bon Iver, Ben Howard... Gigantisch succes en dan. Het gat.
Hoezo Bon Iver in een gat?

Blijft consistent goede dingen uitbrengen en blijft zichzelf vernieuwen. Is ook nog niet aan het zakken wat betreft de spot die hij op een festival zal krijgen. Headlinede vorige "echte" festivalzomer nog gewoon Best Kept Secret hoor.

Hoezo Bon Iver in een gat?

Blijft consistent goede dingen uitbrengen en blijft zichzelf vernieuwen. Is ook nog niet aan het zakken wat betreft de spot die hij op een festival zal krijgen. Headlinede vorige "echte" festivalzomer nog gewoon Best Kept Secret hoor.
Wist wel niet goed omgaan met dat succes. Ging plots grote zalen spelen en was daar niet klaar voor. Heeft Tour ook gecanceld wegens ‘anxiety’.

Wist wel niet goed omgaan met dat succes. Ging plots grote zalen spelen en was daar niet klaar voor. Heeft Tour ook gecanceld wegens ‘anxiety’.
Dat heb ik precies gemist. Toen hij in Vorst speelde zei hij al iets tegen het publiek dat hij het veel toffer zou vinden om dichterbij te staan, en dat hij ervan houd dat het heel wat intiemer was. Dus vond het al raar dat zijn volgende shows in het Sportpaleis was. Vrees dan dat het management of dergelijke hem daartoe pushte.

Users who are viewing this thread