Zoals je zegt , mensen hier op t forum en recensies die doorgaans een andere mening hebben dan een gemiddelde ID fan. Begrijp me niet verkeerd , ik vond t ook niks en heb de show niet uitgekeken. Maar een grote groep mensen ongetwijfeld wel.
3 nineties bands maakt ook niks uit. PJ bracht sinds de nineties veel nieuwe muziek uit en bewees headlinewaardig te zijn. Metallica stond er na 13 jaar en was goed. Peppers waren uitstekend.
Niet spannend volgens jou, maar voor veel mensen die er waren was t een topeditie met heerlijke concerten , ook die 3 headliners. Dus als ze volgend jaar 2 zogenoemde 90 headliners boeken die t ook weer doen, zal t ook weer een fantastische editie zijn .
Dat er dan weer een dag pop geboekt worst met een harry, dat is persoonlijk niet m'n ding maar heel begrijpelijk dat die er zou staan. Rock werchter is rock werchter en zal niet plots een dag kendrick, een dag harry styles en een dag billie hebben staan als headliner. En dat vind ik best goed ook. Blur is bvb ook een 90 headliner, ik zou t super vinden als die er staan bvb