Op donderdag had je toen en Mika, heel groot toen, daarna lenny, REM en Chemical brothers. Allemaal bands die op zichzelf konden headlinen.Bedoel je dan ook de do (REM - Lenny Kravitz) en vr (Neil Young - Moby) te zwak? En za (Radiohead - Sigur Ros) en zo (dEUS - Beck) te sterk? Of bedoel je 2 zwakke en 2 sterke dagen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke dan anno 2008 de 2 zwakke dagen zouden geweest zijn. Mij persoonlijk lijkt enkel die zondag wat mager (al vond ik dat persoonlijk wel een topdag en eigenlijk ook gewoon een topeditie).
Op vrijdag had je en Jay Z en The Verve en Neil Young en Moby. Spreekt ook voor zich lijkt me.
Zaterdag was misschien nog redelijk standaard RW. Met een grote headliner en een sub die zijn kans kreeg (maar ben harper er nog is voor was heel karig. Zondag was veel te zwak kwa grote namen.
Je moet het ook in zijn tijdsgeest zien, RW had de 3 glastonbury headliners staan op minder belangrijke spots.
De combo van die grote namen op 1 dag is nu quasi onmogelijk door het overaanbod aan festivals.