Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Hopelijk komt het niet neer op Tomorrowland die Rock Werchter overschaduwt. Als ze in Boom zoiets kunnen ondernemen, moeten ze dat in Werchter ook wel kunnen. 'Icoon' en bijna 50 jaar expertise weetjewel.

Benieuwd naar straks! In ieder geval is gisteren het startschot geweest voor veel moois, met ook Pukkelpop en Alcatraz die met mooi nieuws kwamen (en dus Tomorrowland).
En in mindere mate, ook Suikerrock gaat een light versie doen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
OK... Maar dan worden er geen internationale namen gedeeld met DTRH? Of is dit sowieso niet de bedoeling en wil men (nog) kleinschaliger gaan :unsure:
Heb dat hier ergens al eens gezegd. De zomer komt een maand te vroeg. De zekerheid, onder voorbehoud, die er nu is hadden ze eigenlijk al half april moeten hebben. En dan moet je knopen doorhakken, want financieel is het dan allemaal te riskant.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
En moest het WK wielrennen niet doorkomen, dan denk ik dat September de festivalmaand ging worden in Werchter...
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.693
?? Read more in English on https://bit.ly/3y3qvK9 ?? Lisez-en plus en français sur https://bit.ly/3vZR6Wz -- Daar is de zon ☀️ Vanaf 1 juli tot 1 augustus in het Festivalpark: Werchter Parklife! Eén maand lang, vier dagen per week de beste concerten in ons tijdelijke openluchtarena in het Festivalpark. Samen genieten. Samen zingen. Samen dansen. Samen zijn. De zomer van 2021 zal anders zijn maar daarom niet minder plezant. Per show kunnen tot 2500 fans coronaveilig genieten van hun favoriete artiesten. Tickets voor de concerten worden per gezelschap van 4 personen verkocht. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor 625 veilige bubbelfeestjes per concert. Wij hebben er geweldig veel zin in! Nu al bevestigd voor WERCHTER PARKLIFE zijn: ? Balthazar (1 juli) ? Goose (2 juli) ? Arsenal en Tin Fingers (3 juli) ? Lil Kleine en Ronnie Flex & The Fam (4 juli, namiddag) ? Black Box Revelation en Equal Idiots (4 juli, avond) ? De ticketverkoop voor de concerten start op dinsdag 18 mei om 10u via ticketmaster.be. Weet meer via www.werchterparklife.be!
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Teleurstellend dit. Maar dit is wel van 1 juli tot 1 augustus. Misschien dat er eind augustus of begin september nog iets kan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.489
Hopelijk zijn dit niet die grootse zomerplannen? Overal worden er festivals aangekondigd en Werchter komt weer met zo'n zomerbar.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.000
259
Hopelijk zijn dit niet die grootse zomerplannen? Overal worden er festivals aangekondigd en Werchter komt weer met zo'n zomerbar.
Ik wil het allemaal eerst nog eens zien.
Mij kan je niet wijsmaken dat je tot 1Aug per 4 in ne box gaat zitten om dan 12 dagen later op een volgepropte Kortrijkse wei te gaan headbangen....
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
Extra info: het festivalpark opent vier dagen per week zijn deuren. Op donderdag en vrijdag is er steeds een avondconcert. Op zaterdag en zondag zijn er middag- en avondshows.

De prijzen zijn nog niet consulteerbaar zie ik. Nele Bigaré was ze ook vergeten te noteren zei ze hiernet op Studio Brussel :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Ik wil het allemaal eerst nog eens zien.
Mij kan je niet wijsmaken dat je tot 1Aug per 4 in ne box gaat zitten om dan 12 dagen later op een volgepropte Kortrijkse wei te gaan headbangen....
Exact, maar we weten dat Matt altijd erg emotioneel kan reageren op Werchter. Wat helemaal niet erg is.

Mijn hart ligt ook bij dat festival, en ik vind dit ook zonde, maar het was het meest nuchtere en realistische dat op dit moment mogelijk is. En blindstaren op anderen zou ik niet doen, alles is enorm onzeker momenteel. Ik hoor signalen dat UK festivals geen verzekering vast krijgen bvb. Dus die nemen waanzinnige risico's.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.042
Balthazar is op zich altijd wel leuk, maar zie hier weinig verschil in met zomerbar van vorig jaar tbh.. Maar had op zich niet echt veel anders van Werchter hoor eerlijk gezien ze de 'normale' editie al hadden verzet naar volgend jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Misschien hebben we elkaar ook wel een beetje gek zitten maken op dit forum met een half normale Werchter editie eind augustus? Ik vind het opzich geen slechte opzet en als er een degelijke band geboekt wordt (en de kaartjes niet schreeuwend duur zijn) overweeg ik de autorit nog wel.

Wat het denk ik teleurstellend maakt is het grote contrast met Pukkelpop die spreekt over een normale versie en ook Alcatraz dat doorgaat (al was die capaciteit natuurlijk bij voorbaat al een stuk minder groot).
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Ik pas hier voor, ook al zijn er wel fijne namen bij.
Verplicht zitten op een festivalwei zie ik niet "zitten".

Maar het ene sluit het andere toch niet uit? Een festival in pakweg september kan toch nog steeds?
 

Kinderbueno

Nieuw lid
12 mei 2021
1
0
Ik pas hier voor, ook al zijn er wel fijne namen bij.
Verplicht zitten op een festivalwei zie ik niet "zitten".

Maar het ene sluit het andere toch niet uit? Een festival in pakweg september kan toch nog steeds?
Dat was mijn hoop ook, maar ze gaan dus al 16 acts parkeren op deze manier. Tenzij ik onderschat hoeveel acts er beschikbaar zouden zijn voor september, lijkt dit mij een van de duidelijkste redenen om eraan te twijfelen dat er nog meer op komst is...
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.977
Op zich klinkt het als een fijn concept en wellicht probeer ik ook wel een kaartje te scoren voor een van de dagen. Maar als dit het is en er niets extra komt eind augustus, tja... laat ik het positief formuleren dat ik dan tenminste geen keuzestress moet hebben tussen Werchter en DTRH.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken