martin2 wrote:
Aaran wrote:
werchter12 wrote:
Het viel me op dat RHCP bij de laatste festivaltours (2012, 2016 en 2017) telkens maar per twee weken in Europa zat. Momenteel hebben ze data van 5 juni t.e.m. 20 juni, wat dus perfect twee weken is. Ik zie ze daarna wel terug naar Amerika gaan en dan vervolgens later op het festivalseizoen terug komen om nog een paar Europese festivals te doen (misschien eens augustus met Sziget e.d.?) . Het feit dat nog steeds geen enkel festival in de buurt van Werchter hen heeft aangekondigd, doet me toch twijfelen of zij wel zo’n zekerheid zijn.
Voor mij hoeven ze zeker niet te komen, hoewel ze misschien wel een ideale ‘oude’ band zijn om te combineren met een nieuwe headliner zoals Tame Impala of Kendrick.
Heel scherp gezien! Ik ben benieuwd of je inderdaad gelijk zult hebben! Verder hoop ik toch heel erg op Kendrick, nog liever Eminem maar dat zit er denk ik niet in.
Even scherp reageren dan : RHCP kost wel meer dan het dubbel dan bovengenoemde “artiesten” en RHCP is een legendarische band, ook zonder JF. “Under the bridge” om maar één bekend nr te noemen is meer dan tijdloos, meningen verschillen, maar toch
Soms merk ik dat er een deel nooit content gaan zijn, je moest eens weten hoeveel moeite een grote groep organisatoren en medewerkers doen om een mooi programma aan te bieden, en rekening houden met wat er op dat moment aan te bieden is. (Live Nation)
Maar buiten mijn reactie : er zal voor ieders wat wils zijn.
Bedoelde absoluut niet dat RHCP niet waardig is of dergelijke. Echter dat het oprecht goed gezien is en beste mogelijk zou kunnen zijn. Ik weet heel goed hoeveel moeite organisator/promoters/medewerkers moeten doen, ik doe zelf ook een studie voor Event Management. Just to clearify.