Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Aaran wrote:
Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee! Verder werdt net door de “Insider” via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op “Pearl jam als eerste”, “Niet alleen zij”, dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!

Verder zullen er geen 7 dagen festivals zijn op de weide maar nog steeds 6. Hierdoor zal waarschijnlijk Billie Eilish (I.V.M. tegenvallende verkopen) verplaatst worden naar sportpaleis.

Eillish verplaatsen ivm tegenvallende verkoop? Want dat kun je ergens lezen?

Is de kans niet minstens zo groot dat RW20 maar 3 dagen is of dat de Gemeente toch een extra dag toestaat, omdat LN bij de Gemeente zal hinten RW (en de rest) eventueel te verplaatsen in de toekomst (naar Sint-Truiden)…..
TW Classic met Paul McCartney is wellicht is wellicht gewoon veel lucratiever dan een pop up boutique met een "slecht" verkopende Eilish .
Dan verzetten ze gewoon die laatste zonder twijfelen hoor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.211


Volgens r/ratm werd deze foto gepost op de instagram van RATM gepost en nadien weer offline gehaald.

Edit: Dit is fake.
 

Jochen De Smet

Campingartiest
6 okt 2016
96
10
Poster zou fake zijn volgens Wall of Sound: "The poster was made by an Australian based concert troll who initially posted it up yesterday but misspelt Auckland so they took it down and tried again today. It’s made international headlines." Ondertussen wordt het wel opgepikt door steeds grotere media.
 

vendum

Playlistbediener
8 mei 2018
31
0
Ook Black Eyed Peas… Met die tip van Greg hier… Aiai…

Ik denk dat die tip " I've got a feeling " eerder op het nummer van the Beatles alludeerde en dus de komst van Paul McCartney voorspelde naar Twclassic?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
vendum wrote:

Everyknight wrote:
Ook Black Eyed Peas… Met die tip van Greg hier… Aiai…


Ik denk dat die tip ” I’ve got a feeling ” eerder op het nummer van the Beatles alludeerde en dus de komst van Paul McCartney voorspelde naar Twclassic?

Oftewel, ken je klassiekers.

Mja, ik ben hier nog niet heel erg van overtuigd. In die paar 100 nummers die de Beatles in die 10 jaar hebben gemaakt zit vast wel ergens de zinsnede I've got a feeling. Bij The Stones en Bob Dylan ook.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Kirsch wrote:

Aaran wrote:
Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee! Verder werdt net door de “Insider” via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op “Pearl jam als eerste”, “Niet alleen zij”, dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!

Verder zullen er geen 7 dagen festivals zijn op de weide maar nog steeds 6. Hierdoor zal waarschijnlijk Billie Eilish (I.V.M. tegenvallende verkopen) verplaatst worden naar sportpaleis.


Eillish verplaatsen ivm tegenvallende verkoop? Want dat kun je ergens lezen?

Is de kans niet minstens zo groot dat RW20 maar 3 dagen is of dat de Gemeente toch een extra dag toestaat, omdat LN bij de Gemeente zal hinten RW (en de rest) eventueel te verplaatsen in de toekomst (naar Sint-Truiden)…..

@kirsch
Met betrekking tot Ellish.
They are looking to cancel boutique pop up and move the billie concert to the sportpaleis. The ticket sales Are dissapointing.
Onze Ken19 weer op efestivals vanavond……

De Popup richting indoor te duwen is een "gerucht" dat hier al een maand de ronde doet (dus vrees dat dit zeker zal gebeuren)
De Brustum citroen is helemaal uitgeknepen en rijkelijk over datum, dus niet meer te gebruiken.

Trouwens in Werchter hebben ze veel gekregen (en zelf opgekocht) ifv logistieke ondersteuning...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.661
11.490
wenteldave wrote:

vendum wrote:

Everyknight wrote:
Ook Black Eyed Peas… Met die tip van Greg hier… Aiai…


Ik denk dat die tip ” I’ve got a feeling ” eerder op het nummer van the Beatles alludeerde en dus de komst van Paul McCartney voorspelde naar Twclassic?


Oftewel, ken je klassiekers.

Mja, ik ben hier nog niet heel erg van overtuigd. In die paar 100 nummers die de Beatles in die 10 jaar hebben gemaakt zit vast wel ergens de zinsnede I’ve got a feeling. Bij The Stones en Bob Dylan ook.
Het blijft toch echt een nummer van The Beatles. Samen met de tip van gisteren, zal dat echt wel McCartney zijn.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
300
171
Mja, ik ben hier nog niet heel erg van overtuigd. In die paar 100 nummers die de Beatles in die 10 jaar hebben gemaakt zit vast wel ergens de zinsnede I’ve got a feeling. Bij The Stones en Bob Dylan ook.

Het is geen zinsnede, het is gewoon de titel van een nummer. Titels van nummers vind ik persoonlijk toch wel hints die je (achteraf gezien) als 'duidelijk' kan klasseren. Als dat al niet meer is, kan je niets subtiel hinten...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Mogelijks komt er wel een aankondigings strategie zoals in 2010. Elke dag een naam, 5 dagen lang.
 

vendum

Playlistbediener
8 mei 2018
31
0
Over RATM:

Een persoon op efest (nee niet Ken) zegt dat zijn bron (een concert promotor die al 10 jaar ook aanwezig is backstage op Hellfest) RATM bevestigd voor Hellfest en dat ze ook Duitsland , Nederland, Belgie en UK zullen passeren.

Morgen worden dacht ik de namen voor Hellfest bekend gemaakt. Indien RATM morgen bevestigd wordt voor Hellfest acht ik de kans zeer groot dat ze ook op Werchter staan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Over RATM:

Een persoon op efest (nee niet Ken) zegt dat zijn bron (een concert promotor die al 10 jaar ook aanwezig is backstage op Hellfest) RATM bevestigd voor Hellfest en dat ze ook Duitsland , Nederland, Belgie en UK zullen passeren.

Morgen worden dacht ik de namen voor Hellfest bekend gemaakt. Indien RATM morgen bevestigd wordt voor Hellfest acht ik de kans zeer groot dat ze ook op Werchter staan.

Volgens de Griek op het Pearl Jam forum zijn de gelekte data wel fout. Enkele reacties op vragen......
the ratm is fake...now....how to  put it...lets say that some of the crew will work for another band those dates.....
its fake the specific pic..i dont know if they will toureurope  where and when.
The whole team of pj security is ratm security as well.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
vendum wrote:
Over RATM:

Een persoon op efest (nee niet Ken) zegt dat zijn bron (een concert promotor die al 10 jaar ook aanwezig is backstage op Hellfest) RATM bevestigd voor Hellfest en dat ze ook Duitsland , Nederland, Belgie en UK zullen passeren.

Morgen worden dacht ik de namen voor Hellfest bekend gemaakt. Indien RATM morgen bevestigd wordt voor Hellfest acht ik de kans zeer groot dat ze ook op Werchter staan.

Volgens de Griek op het Pearl Jam forum zijn de gelekte data wel fout. Enkele reacties op vragen……
the ratm is fake…now….how to put it…lets say that some of the crew will work for another band those dates…..
its fake the specific pic..i dont know if they will toureurope where and when.
The whole team of pj security is ratm security as well.

Tourt dan gewoon samen hé gasten.
Goed voor de centen en het milieu :p
(om over sfeer en gezelligheid nog te zwijgen)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
Dat probleem omzeil je misschien door beide bands op dezelfde plek te laten spelen ;)
Laten we dus hopen op RATM.
Over een week inderdaad dus waarschijnlijk elke dag een aankondiging, nog even geduld..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.715
Nieuwste hint van Mad Cool past perfect bij The Strokes. Zou het?

Please, god, ja.

Zou ook de Killers kunnen zijn, maar dan spreek ik officieel van een naaistreek.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Even niks met RW te maken maar als ik hier werd met -dt lees ga ik echt wenen…
1f642.svg
Ik heb er niets op tegen dat je mensen corrigeert op hun schrijfwijze, maar je vergeet wel zelf 2 leestekens in je zin (een komma voor maar en een komma tussen lees en ga).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Kereltje wrote:
Nieuwste hint van Mad Cool past perfect bij The Strokes. Zou het?

Please, god, ja.

Zou ook de Killers kunnen zijn, maar dan spreek ik officieel van een naaistreek.

Het zou om Jimmy Eat World gaan. Van een naaistreek gesproken.

Zowat elk van die hints heeft de voorbije maand tot een kleinere act geleid dan verwacht. Niet zo slim lijkt me.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
Dus volgende week eindelijk!

Meest waarschijnlijk (wat hoge Main Stage spots betreft anders zat bv. Thom York er ook wel tussen):
1. Pearl Jam
2. Twenty One Pilots
3. Tame Impala
4. Foo Fighters
5. Red Hot Chili Peppers

Persoonlijke wishlist
1. Rage Against The Machine
2. The Strokes
3. Red Hot Chili Peppers
4. Faith No More
5. Blur
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken