Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Ik ben allang geen tiener ? en nog minder huisvrouw maar ik hou er toch van en zeker op een zomeravond op de wei met pint in de hand

"Zowel tieners als huisvrouwen" sluit niet uit dat er nog veel meer doelgroepen zijn die zich aangesproken voelen. Het is gewoon een illustratie van hoe ontzettend mainstream ze zijn. Maar ik wens je veel plezier met je pinten verder :wink:

Ter info: Jazebel zegt dat we nog geen namen moeten verwachten.

Voor zij die Jazebel niet kennen: lekte vorig jaar ook het een en ander over RW.

Ik begin te gaan geloven dat RW gewoon een halve poster gaat lossen in december.

Mocht er nog iemand aan twijfelen, vandaag niks. De best mogelijke bron heeft gezegd dat het nog even wachten is.

Haim kan je quasi wel noteren.

Ter info: Jazebel zegt dat we nog geen namen moeten verwachten.

Voor zij die Jazebel niet kennen: lekte vorig jaar ook het een en ander over RW.

Ik begin te gaan geloven dat RW gewoon een halve poster gaat lossen in december.

Perspresentatie ergens in het voorjaar? Iemand moet het doen, nu Pinkpop er gewoon op tijd bij is.

​8 minutes ago, Jazebel said:
I know a bunch of confirmed artists, but hardly anything I should be sharing here, I'm afraid. Just that RW will be taking a little longer. Next week's focus is going to be elsewhere. ?

Wachten dus.

Tja, als de namen toch maar dingen Foo Fighters of RHCP zijn, mogen ze van mijn part nog lang wachten.

Maandag zou er wel een naam voor TW Classic komen en volgende vrijdag start de voorverkoop van TW Classic.
Volgende vrijdag dus ook nog geen namen voor Rock Werchter.

Ze mogen erna wel snel met namen komen. Elke dag de meningen over PJ/FF/RHCP herhalen begint ook wat te vervelen.

Maandag zou er wel een naam voor TW Classic komen en volgende vrijdag start de voorverkoop van TW Classic.
Volgende vrijdag dus ook nog geen namen voor Rock Werchter.

Naar alle waarschijnlijkheid word dat dus Paul McCartney of hebben jullie nog wat anders gehoord?

Red Hot Chili Peppers - Twenty One Pilots - The Raconteurs
Lana Del Rey - Wilco

Foo Fighters - Foals - Liam Gallagher
Lost Frequencies - Supergrass

Pearl Jam - Volbeat - Vampire Weekend
The Script - Khalid

Tame Impala - Kendrick Lamar - dEUS
Thom Yorke - Modest Mouse

Iedereen zo content dan?

Red Hot Chili Peppers – Twenty One Pilots – The Raconteurs
Lana Del Rey – Wilco

Foo Fighters – Foals – Liam Gallagher
Lost Frequencies – Supergrass

Pearl Jam – Volbeat – Vampire Weekend
The Script – Khalid

Tame Impala – Kendrick Lamar – dEUS
Thom Yorke – Modest Mouse

Iedereen zo content dan?
Yorke wisselen met Lost Frequenties. (In before Mattman :p )

Op Jimmy Eat World hun omslagfoto zie ik dat ze op 1 juli in Duitsland staan en op 5 juli in Nederland. Lijkt me vrij voor de hand liggend dat ze op 2-3 of 4 juli op Werchter passeren.

Twenty one pilots op vrijdag/zaterdag in werchter?
Ook pixies main square.
do: Foo Fighters - Volbeat - dEUS - HAIM - Cage The Elephant // The National - The Raconteurs
vr: Tame Impala - RHCP - Dua Lipa - Vampire Weekend - Of Monsters And Men // alt-J - FKA Twigs
za: The Strokes - Twenty One Pilots - Post Malone - Khalid - Jimmy Eat World // Lost Frequencies - Beck
zo: Pearl Jam - Royal Blood - Foals - My Chemical Romance // The Lumineers - Thom Yorke

Everyknight wrote:
Ook Black Eyed Peas… Mey die tip van Greg hier… Aiai…

Das tegenwoordig toch ook maar een kermisact.

Dit inderdaad. Laatste passages in België (sinds de terugkeer) waren een niet-uitverkocht Vorst en co-headliner op Les Ardentes. Lijkt me zo'n act die we de komende jaren vooral op festivals als Lokerse Feesten en Suikerrock gaan terugzien.

Users who are viewing this thread