Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Red Hot Chili Peppers – Twenty One Pilots – The Raconteurs
Lana Del Rey – Wilco

Foo Fighters – Foals – Liam Gallagher
Lost Frequencies – Supergrass

Pearl Jam – Volbeat – Vampire Weekend
The Script – Khalid

Tame Impala – Kendrick Lamar – dEUS
Thom Yorke – Modest Mouse

Iedereen zo content dan?

Meer dan !

Maar ik denk dat men eerst alle Hollanders kaarten wil laten kopen voor Pinkpop om op die manier zo weinig mogelijk Oranje op de wei te hebben na die kansloze nederderlaag van de Duivels op RW zaterdag :lol:

jimmywe wrote:
Twenty one pilots op vrijdag/zaterdag in werchter?
Ook pixies main square.

do: Foo Fighters – Volbeat – dEUS – HAIM – Cage The Elephant // The National – The Raconteurs
vr: Tame Impala – RHCP – Dua Lipa – Vampire Weekend – Of Monsters And Men // alt-J – FKA Twigs
za: The Strokes – Twenty One Pilots – Post Malone – Khalid – Jimmy Eat World // Lost Frequencies – Beck
zo: Pearl Jam – Royal Blood – Foals – My Chemical Romance // The Lumineers – Thom Yorke
We have a winner!

Off topic, maar relevant wat betreft de reacties die hier laatst geplaatst werden op het feit dat Coldplay niet meer tourt om het milieu te sparen:

[video]https://youtu.be/8xyNsI0iZCo[/video]

Ik vind dat hij een paar goede punten maakt, en vooral op een goede manier kritiek levert op deze "stunt"

als live nation genoeg geld op tafel gelegd heeft zal coldplay er wel staan, boekingsagent heeft sinds 2002 goede band met de schuer. en in 2009 kwamen ze ook speciaal met album van viva la vida

Een uur geleden heeft Live Nation Belgium een video gepost met boodschap: Paul Mccartney is back!
Waar zeggen ze niet...

Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee! Verder werdt net door de "Insider" via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op "Pearl jam als eerste", "Niet alleen zij", dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!

Verder zullen er geen 7 dagen festivals zijn op de weide maar nog steeds 6. Hierdoor zal waarschijnlijk Billie Eilish (I.V.M. tegenvallende verkopen) verplaatst worden naar sportpaleis.

Verder werdt net door de “Insider” via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op “Pearl jam als eerste”, “Niet alleen zij”, dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!
Ik neem aan dat dit dezelfde "insider" is die recent nog glashard beweerde dat Coldplay de hoofdact zou worden van TW Classic? En die vorig jaar ook al beweerde dat Coldplay een Europese tournee zou gaan ondernemen? Terwijl beide keren nooit sprake is geweest van een Europese (festival)tournee van Coldplay? En die er dit jaar al vaker naast zat (zoals wanneer Graspop de eerste namen zou bekendmaken en wanneer Coldplay een nieuwe single zou vrijgeven)?

Maar blijf gerust alles geloven wat die persoon op een ander forum post hoor. Natuurlijk heeft hij of zij soms correcte informatie, maar die zit er volgens mij even vaak helemaal naast, dus ik blijf diens uitspraken en voorspellingen met flink wat korreltjes zout nemen.

Terwijl beide keren nooit sprake is geweest van een Europese (festival)tournee van Coldplay? En die er dit jaar al vaker naast zat (zoals wanneer Graspop de eerste namen zou bekendmaken en wanneer Coldplay een nieuwe single zou vrijgeven)?
Plans can change.

Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee!

Had zelf in ieder geval liever Macca gezien op RW dan de 45ste keer Pearl Jam. Maar goed: we hebben nog altijd een leeg blad. Kan nog altijd alle kanten uit. ?

Aaran wrote:
Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee!

Had zelf in ieder geval liever Macca gezien op RW dan de 45ste keer Pearl Jam. Maar goed: we hebben nog altijd een leeg blad. Kan nog altijd alle kanten uit.
1f60a.svg

Ken liet enkele weken terug vallen dat McCartney in 2016 heel veel (te veel?) gekost heeft, in verhouding tot zijn impact op de ticketverkoop. Denk dat hij voor LN meer zal renderen in een los format met enkele classics erbij.

mattman wrote:

Aaran wrote:

Had zelf in ieder geval liever Macca gezien op RW dan de 45ste keer Pearl Jam. Maar goed: we hebben nog altijd een leeg blad. Kan nog altijd alle kanten uit.
1f60a.svg

Ken liet enkele weken terug vallen dat McCartney in 2016 heel veel (te veel?) gekost heeft, in verhouding tot zijn impact op de ticketverkoop.

Maar dan vind ik het nog vreemder om hem op een losse dag te zetten, waar hij hetzelfde veld moet voltrekken zonder de omkadering van het festival. Verwacht wel wat (klassieke) acts ervoor, maar die zullen vast niet van dezelfde grootte zijn als de omkadering die je hem kan geven op een dagje RW (die dus ook nog 3 andere podia heeft).

Het volk dat de man lokt, radio 1 en radio 2 volk, krijg je niet op de been voor rw. Wel voor de classic, zoals altijd.

Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee! Verder werdt net door de “Insider” via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op “Pearl jam als eerste”, “Niet alleen zij”, dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!

Verder zullen er geen 7 dagen festivals zijn op de weide maar nog steeds 6. Hierdoor zal waarschijnlijk Billie Eilish (I.V.M. tegenvallende verkopen) verplaatst worden naar sportpaleis.

Eillish verplaatsen ivm tegenvallende verkoop? Want dat kun je ergens lezen?

Is de kans niet minstens zo groot dat RW20 maar 3 dagen is of dat de Gemeente toch een extra dag toestaat, omdat LN bij de Gemeente zal hinten RW (en de rest) eventueel te verplaatsen in de toekomst (naar Sint-Truiden).....

Aaran wrote:
Zoals voor meeste denk ik inmiddels bekend dat Mr. Paul dus op TW Classic staat. Ben hier zelf erg blij mee! Verder werdt net door de “Insider” via eFestivals verteld dat in de week van 2 december de eerste aankondiging(en) zullen zijn. Hier naast zei hij ook nog als reactie op “Pearl jam als eerste”, “Niet alleen zij”, dus zal wellicht een lading namen zijn. Dit kan natuurlijk door de hele week zijn, of een lading op 1 dag. Ben zelf heel erg benieuwd!

Eillish verplaatsen ivm tegenvallende verkoop? Want dat kun je ergens lezen?

Is de kans niet minstens zo groot dat RW20 maar 3 dagen is of dat de Gemeente toch een extra dag toestaat, omdat LN bij de Gemeente zal hinten RW (en de rest) eventueel te verplaatsen in de toekomst (naar Sint-Truiden)…..
@Kirsch
Met betrekking tot Ellish.
They are looking to cancel boutique pop up and move the billie concert to the sportpaleis. The ticket sales Are dissapointing. 
Onze Ken19 weer op efestivals vanavond......

Users who are viewing this thread