Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
mattman wrote:

Kereltje wrote:
Nieuwste hint van Mad Cool past perfect bij The Strokes. Zou het?


Please, god, ja.

Zou ook de Killers kunnen zijn, maar dan spreek ik officieel van een naaistreek.

Het zou om Jimmy Eat World gaan. Van een naaistreek gesproken.

Zowat elk van die hints heeft de voorbije maand tot een kleinere act geleid dan verwacht. Niet zo slim lijkt me.

Was toch elke keer al :):
paak verwachten, Jamie cullum krijgen, lcd soundystem hopen en het werd the rapture (ook niet slecht natuurlijk)...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Dus volgende week eindelijk!

Meest waarschijnlijk (wat hoge Main Stage spots betreft anders zat bv. Thom York er ook wel tussen):
1. Pearl Jam
2. Twenty One Pilots
3. Tame Impala
4. Foo Fighters
5. Red Hot Chili Peppers

Persoonlijke wishlist
1. Rage Against The Machine
2. The Strokes
3. Red Hot Chili Peppers
4. Faith No More
5. Blur

Mijn god wat zou dat tweede rijtje waanzinnig zijn.
Mijn god wat zou dat eerste rijtje teleurstellend zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
neracroft wrote:
Dus volgende week eindelijk!

Meest waarschijnlijk (wat hoge Main Stage spots betreft anders zat bv. Thom York er ook wel tussen):
1. Pearl Jam
2. Twenty One Pilots
3. Tame Impala
4. Foo Fighters
5. Red Hot Chili Peppers

Persoonlijke wishlist
1. Rage Against The Machine
2. The Strokes
3. Red Hot Chili Peppers
4. Faith No More
5. Blur

Mijn god wat zou dat tweede rijtje waanzinnig zijn.
Mijn god wat zou dat eerste rijtje teleurstellend zijn.

Al moet ik zeggen dat zelfs dat eerste rijtje voor mij een van de sterkste in jaren zou zijn (los van 2018). Twenty One Pilots moet ik anno 2020 niet per sé meer zien, maar vond hun eerste twee albums nog wel tof. Foo Fighters hoeft ook niet, maar wil ik gerust wel een keertje live meepikken. De andere drie zie ik graag komen!
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Dus volgende week eindelijk!

Meest waarschijnlijk (wat hoge Main Stage spots betreft anders zat bv. Thom York er ook wel tussen):
1. Pearl Jam
2. Twenty One Pilots
3. Tame Impala
4. Foo Fighters
5. Red Hot Chili Peppers
En SOAD? Lijkt me toch ook zéér waarschijnlijk! Kunnen enkel nog op zondag op Graspop en die dag heeft geen grote headliner meer nodig. Morgen zullen we daarover hoogstwaarschijnlijk uitsluitsel van krijgen door Hellfest.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
neracroft wrote:
Dus volgende week eindelijk!

Meest waarschijnlijk (wat hoge Main Stage spots betreft anders zat bv. Thom York er ook wel tussen):
1. Pearl Jam
2. Twenty One Pilots
3. Tame Impala
4. Foo Fighters
5. Red Hot Chili Peppers


En SOAD? Lijkt me toch ook zéér waarschijnlijk! Kunnen enkel nog op zondag op Graspop en die dag heeft geen grote headliner meer nodig. Morgen zullen we daarover hoogstwaarschijnlijk uitsluitsel van krijgen door Hellfest.

Deep Purple is geen grote headliner. Die worden alleen gepromoveerd als ze de groep die ze echt als headliner willen, toch niet kunnen krijgen. Gewoon SOAD op Graspop en Volbeat naar Werchter. Passen allebei beter bij die respectievelijke festivals.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Nou, “zeer waarschijnlijk” lijkt mij niet.

SOAD staat op
30 juni in Polen
2 juli Portugal
3 juli Spanje.

1 juli kan in theorie, maar dan spelen ze 4 dagen achter elkaar met veel reistijd.
4 juli is dan iets waarschijnlijker, maar dan toch 3 dagen achtereen en moeten ze vanuit Spanje komen.

Hopelijk zit ik er naast, maar ik reken er zelf niet op.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Nou, “zeer waarschijnlijk” lijkt mij niet.

SOAD staat op
30 juni in Polen
2 juli Portugal
3 juli Spanje.

1 juli kan in theorie, maar dan spelen ze 4 dagen achter elkaar met veel reistijd.
4 juli is dan iets waarschijnlijker, maar dan toch 3 dagen achtereen en moeten ze vanuit Spanje komen.

Hopelijk zit ik er naast
Werchter is toch van 2 tem 5? Dus gewoon op 5?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Bon Iver had natuurlijk al Europese festivaldata in augustus (Pukkelpop maakte dus al meer kans) maar zonet ook nog bevestigd dat ze tot 27 juni in Australië zitten. Tijd om ze definitief af te strepen voor Werchter?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
Woopsie was een facebook event van aangemaakt door een op het eerste zicht vrij legit organisatie. Op het tweede zicht lijkt die niet zo legit te zijn... :D excuses!

Raar dat ze die poster, die al 20 keer als fake is bestempedl, gewoon klakkeloos overnemen. Gedaan met de geloofwardigheid van die organisatie lijkt me. Sorry! Met het feit dat Hellfest vanavond announced en er kleine geruchten zijn dat zij RATM wel eens zouden hebben, dacht ik het kan zo maar!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
298
Nieuwe namen voor Hurricane, o.a. The killers, Dermot Kennedy, Of Monsters & Men, Foals, Brutus, Rise Against, PUP, Neck Deep,...

Dus The Killers doet ook europa en ook Rise against is nieuwe naam in de pool met grotere namen :D na twee jaar terug Graspop te doen nog eens de main stage van Werchter onveilig maken :D
Brutus mag ook eindelijk eens doorkomen!
Neck Deep en PUP lijken mij wel leuk voor de slope :D
En ja Foals moet er uiteraard ook bij :D
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.211
Wie voelt er nog de bui hangen met de aankondiging van Kings Of Leon voor Mad Cool? :cry:
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dat zou een leuke anticlimax worden.

Verwachtingen: Foo Fighers, Pearl Jam, System of a down, Thom Yorke, Red hot chili peppers, Coldplay, ...
Aankondigingen: The killers, Kings of leon, Twenty one pilots, Post malone, Major lazer, ...

Ik verwacht wel namen uit beide rijtjes, maar je ziet dat het wel nog véél richtingen uit kan met de line-up.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.672
1.204
Twenty One Pilots - Billie Eilish (overgekomen van Boutique Pop Up)
Pearl Jam - The 1975
Martin Garrix - Kings Of Leon
The Killers - Post Malone

...stel je voor
 

vendum

Playlistbediener
8 mei 2018
31
0
Wie voelt er nog de bui hangen met de aankondiging van Kings Of Leon voor Mad Cool?
1f625.svg

Ik denk (en hoop) dat Werchter Kings of Leon enkel zal boeken indien ze met een nieuw album afkomen. Aangezien ik hier nog niet direct nieuws over vind, hoop ik dat ze doorschuiven naar andere festivals.

The Killers zijn voor mij dan wel terug welkom (maar heb zo een vermoeden dat ik hier bij de weinigen zal zijn met deze mening)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken