Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Breinaard wrote:
Skunk Anansie ook maar met dik potlood vast opschrijven?

Ja heel graag! Net als vorige keer tijdens Florence graag want dan maak ik nu mn keuze anders
1f61b.svg
Dat gaat niet gebeuren, want als Skunk Anansie op Rock Werchter staat, zal dat op een andere dag zijn dan Florence & The Machine. Skunk Anansie speelt op de zaterdag namelijk op Parkpop Saturday Night in Den Haag (met Tears For Fears en Nile Rodgers & Chic).
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
297
Skunk Anasie rond 17uur op de main stage op de Pink dag lijkt mij wel leuk :D Twee vrouwen met ballen als je het mij vraagt!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Lynette wrote:

Breinaard wrote:
Skunk Anansie ook maar met dik potlood vast opschrijven?


Ja heel graag! Net als vorige keer tijdens Florence graag want dan maak ik nu mn keuze anders
1f61b.svg


Dat gaat niet gebeuren, want als Skunk Anansie op Rock Werchter staat, zal dat op een andere dag zijn dan Florence & The Machine. Skunk Anansie speelt op de zaterdag namelijk op Parkpop Saturday Night in Den Haag (met Tears For Fears en Nile Rodgers & Chic).
Tijdens Pink in de Barn dan. Heb je tenminste een degelijk alternatief.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Skunk Anasie rond 17uur op de main stage op de Pink dag lijkt mij wel leuk
1f600.svg
Twee vrouwen met ballen als je het mij vraagt!

Nodig Patti Smith dan maar uit. De übervrouw-met-ballen!

Over ballenvrouwen gesproken: dat ze Whispering Sons maar een plekje geven. Beginnende Belgische act die serieus aan het doorbreken is. Heerlijke sound hebben die.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
sledgehammer wrote:

Lynette wrote:

Breinaard wrote:
Skunk Anansie ook maar met dik potlood vast opschrijven?


Ja heel graag! Net als vorige keer tijdens Florence graag want dan maak ik nu mn keuze anders
1f61b.svg



Dat gaat niet gebeuren, want als Skunk Anansie op Rock Werchter staat, zal dat op een andere dag zijn dan Florence & The Machine. Skunk Anansie speelt op de zaterdag namelijk op Parkpop Saturday Night in Den Haag (met Tears For Fears en Nile Rodgers & Chic).

Tijdens Pink in de Barn dan. Heb je tenminste een degelijk alternatief.

Alsjeblieft niet! Wil ze beide kunnen zien, doe maar voor pink op main dan ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Ze hebben gewoon naast The Smashing Pumpkins gegrepen, ben er al gans de week slecht van

Mja, het valt wel op dat Rock Werchter midden in een gat van een maand in hun tourschema zit (momenteel toch nog), misschien dat de band gewoon niet beschikbaar was dan...
Had ze ook wel graag gezien hoor, met Iha en Chamberlin erweer bij, eindelijk nog gewoon eens al hun hits spelen deze tour en vooral... het spelplezier spat er eindelijk terug vanaf als je video's bekijkt van hun Amerikaanse tour. Lachen, gesprekjes, schouderklopjes... Billy Corgan lijkt mij weer mentaal stabiel en lijkt gewoon gelukkig... Dat doet al veel met deze band. Ik ga dan ook naar de Lotto Arena. Voordeel is dat een zaalshow drie uur duurt (of zelfs meer).

Eergisteren een Neil Young tribute band gezien, met o.a. Guy Swinnen, Patrick Riguelle, Axl Peleman, Gertjan Van Hellemont (Douglas Firs), Jan Hautekiet... (die laatste speelde op het keyboard, geen idee dat dat ook een muzikant was :)). Doet me wel nog meer zin krijgen in Neil Young op Rock Werchter, dat zou o zo mooi zijn! Kans is klein, maar wie weet, op donderdag of zondag...

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Fonske122 wrote:
Ze hebben gewoon naast The Smashing Pumpkins gegrepen, ben er al gans de week slecht van

Mja, het valt wel op dat Rock Werchter midden in een gat van een maand in hun tourschema zit (momenteel toch nog), misschien dat de band gewoon niet beschikbaar was dan…
Had ze ook wel graag gezien hoor, met Iha en Chamberlin erweer bij, eindelijk nog gewoon eens al hun hits spelen deze tour en vooral… het spelplezier spat er eindelijk terug vanaf als je video’s bekijkt van hun Amerikaanse tour. Lachen, gesprekjes, schouderklopjes… Billy Corgan lijkt mij weer mentaal stabiel en lijkt gewoon gelukkig… Dat doet al veel met deze band. Ik ga dan ook naar de Lotto Arena. Voordeel is dat een zaalshow drie uur duurt (of zelfs meer).

Eergisteren een Neil Young tribute band gezien, met o.a. Guy Swinnen, Patrick Riguelle, Axl Peleman, Gertjan Van Hellemont (Douglas Firs), Jan Hautekiet… (die laatste speelde op het keyboard, geen idee dat dat ook een muzikant was :)). Doet me wel nog meer zin krijgen in Neil Young op Rock Werchter, dat zou o zo mooi zijn! Kans is klein, maar wie weet, op donderdag of zondag…
Zou positief zijn mochten ze hun spelplezier terug hebben gevonden want die ene keer dat ik ze zag op Pukkelpop was vooral dat dramatisch.
En dan sleurt dat ook gewoon heel die set mee de dieperik in natuurlijk.

Ps; Jan Hautekiet zit in wel meer projectjes, heb die zo onderandere al bezig gezien met Meuris VS De Leeuw in ons plaatselijk jeugdhuis.(ook met Peleman)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Imagine Dragons kondigde net een show aan voor Firenze en guess what: 'HUN ENIGE EUROPESE SHOW' staat op het bericht.

Nieuws. Van. De. Dag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Imagine Dragons kondigde net een show aan voor Firenze en guess what: ‘HUN ENIGE EUROPESE SHOW’ staat op het bericht.

Nieuws. Van. De. Dag.
Prachtig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Imagine Dragons kondigde net een show aan voor Firenze en guess what: ‘HUN ENIGE EUROPESE SHOW’ staat op het bericht.

Nieuws. Van. De. Dag.

In het bericht zelf staat dat het de enige Europese datum van hun Origins tour is. Zou dus best kunnen dat ze met een speciale festivalshow met een andere tournaam (dus niet Origins) nog wel eens in Europa komen in 2019....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
mattman wrote:
Imagine Dragons kondigde net een show aan voor Firenze en guess what: ‘HUN ENIGE EUROPESE SHOW’ staat op het bericht.

Nieuws. Van. De. Dag.

In het bericht zelf staat dat het de enige Europese datum van hun Origins tour is. Zou dus best kunnen dat ze met een speciale festivalshow met een andere tournaam (dus niet Origins) nog wel eens in Europa komen in 2019….

Dat slaat toch nergens op? Of denk je dat ze voor festivalshows een andere tournaam gaan gebruiken?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Imagine Dragons kondigde net een show aan voor Firenze en guess what: ‘HUN ENIGE EUROPESE SHOW’ staat op het bericht.

Nieuws. Van. De. Dag.

Dit is niet zo leuk voor de fans van Imagine Dragons op dit platform he ;-)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Afvallen van Imagine Dragons betekent dus Oscar & the Wolf of Kendrick Lamar op Rock Werchter (volgens de "Pukkelpoptip" van een aantal weken terug).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Ja zeker. Kendrick Lamar zou verschrikkelijk zijn. Vooral niet de rapper met de meest diepgaande en zinvolle teksten en muzikaliteit willen. Leaugisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken