Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Geen Imagine Dragons is echt prachtig nieuws. Is prima muziek om op de achtergrond nog aan te horen, althans, hun eerste plaat vind ik dat. Maar voor de spot die ze inmiddels op zich kunnen eisen is het voor mij een verschrikkelijk idee. Oscar & The Wolf zie ik liever ook niet, maar daar ben ik nog benieuwd naar omdat ik die nog nooit gezien heb. Kendrick zou natuurlijk geweldig zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Kendrick zie ik niet gebeuren. De hint stelde duidelijk dat de afsluiter op donderdag niet dezelfde act is als de Pukkelpopheadliner. Met andere woorden: Kendrick zou dan derde laatste act zijn op donderdag of tweede viool spelen voor Muse. Dat terwijl de organisator van Primavera deze middag nog sprak over hoge eisen van Kendrick voor festivalboekingen.

Dus Travis Scott of O&TW. Of we moeten The War On Drugs ook al als een headliner beschouwen. Of de dingen veranderen gewoon zo snel achter de schermen dat we geen rekening meer dienen te houden met hints van enkele weken geleden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Om terug te komen op de eerdere discussie over Smashing Pumpkins: Corgan zei vannacht op Instagram dat hij soloshows gaat inplannen "tussen de twee Europese luiken van de zomertour in".

Met andere woorden: RW had gewoon de pech om middenin dat gat te vallen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.673
656
Lollapalooza Stockholm gooit ook even wat open deuren in. Niet echt spannende nieuwe namen daar.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Longtime no see... daarom wat tips over de 9 nieuwe namen van DOUR

Act I: 1 x PKP 2018
Act II: 1 x Vorst Nationaal 2018
Act III: all the way from Australia
Act IV: 1 x Trix 2018
Act V: longlist BBC Music Sound Of 2018 Longlist
Act VI: 2 x Tomorrowland 2014
Act VII: 1/13 van L’Entourage
Act VIII: Jeezy
Act IX: Een franse rapper uit Parijs
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Longtime no see… daarom wat tips over de 9 nieuwe namen van DOUR

Act I: 1 x PKP 2018
Act II: 1 x Vorst Nationaal 2018
Act III: all the way from Australia
Act IV: 1 x Trix 2018
Act V: longlist BBC Music Sound Of 2018 Longlist
Act VI: 2 x Tomorrowland 2014
Act VII: 1/13 van L’Entourage
Act VIII: Jeezy
Act IX: Een franse rapper uit Parijs
1. Travis scott
3. Flume
6. Bloody Beetroots
zou ik enorm blij mee zijn!
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Greg wrote:
Longtime no see… daarom wat tips over de 9 nieuwe namen van DOUR

Act I: 1 x PKP 2018
Act II: 1 x Vorst Nationaal 2018
Act III: all the way from Australia
Act IV: 1 x Trix 2018
Act V: longlist BBC Music Sound Of 2018 Longlist
Act VI: 2 x Tomorrowland 2014
Act VII: 1/13 van L’Entourage
Act VIII: Jeezy
Act IX: Een franse rapper uit Parijs

1. Travis scott
3. Flume
6. Bloody Beetroots
zou ik enorm blij mee zijn!
SURPRISE SURPRISE... 0/3
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Je weet dat er een Dour topic is, Greg? ;-)

Verwacht weinig van deze lichting eerlijk gezegd.

Over RW: Travis Scott wordt rondom RW op steeds meer festivals neergezet. Heb het gevoel dat hij die PkP- naam is. Sowieso eentje die ik niet perse geweldig vind, maar wel 10 keer liever zie komen dan ID en Oscarn. Alleen al omdat die twee laatsten er in 2017 nog maar stonden.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.460
700
Je weet dat er een Dour topic is, Greg? ?

Verwacht weinig van deze lichting eerlijk gezegd.

Over RW: Travis Scott wordt rondom RW op steeds meer festivals neergezet. Heb het gevoel dat hij die PkP- naam is. Sowieso eentje die ik niet perse geweldig vind, maar wel 10 keer liever zie komen dan ID en Oscarn. Alleen al omdat die twee laatsten er in 2017 nog maar stonden.

Ik blijf hem nog altijd eerder aan Les Ardentes linken. Die hebben tegenwoordig ook steeds 4 à 6 hiphopheadliners staan, en boeken over het algemeen een maatje groter in dat genre dan Dour.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken